Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@16:42:48 GMT

64 درصد مردم استان همدان از ماسک اشتفاده می کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۵۴۷۵

64 درصد مردم استان همدان از ماسک اشتفاده می کنند

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان، گفت: 64 درصد مردم استان همدان از ماسک اشتفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، لیدا رفعتی با اعلام این خبر، اظهار داشت: میزان استفاده متصدیان و شاغلان مراکز و اماکن صنفی و صنعتی استان همدان از ماسک نیز مطلوب نبوده و ۳۴ درصد آنها از ماسک برای محافظت خود در برابر ویروس کرونا استفاده نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۸۸ درصد شاغلان و کارمندان در ادارات و ۸۶ درصد فعالان در موسسه ها و بانک ها از ماسک استفاده کردند و درصد استفاده از ماسک از سوی مردم هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی به پایین ترین حد خود یعنی ۶۴ درصد کاهش یافته است.

رفعتی در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی نیز بیان کرد: شیوه نامه های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت برای بخش های مختلف تدوین و ابلاغ شده است که میزان رعایت آن در فرودگاه ۱۰۰ درصد، نانوایی ها ۶۵ درصد، مطب ها ۶۹ درصد، مساجد و اماکن متبرکه ۷۱ درصد، پاساژها ۷۳ درصد و هتل و مراکز اقامتی ۸۲ درصد بوده است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: همچنین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در پایانه های برون شهری ۶۸ درصد، آرامستان ۶۸ درصد، داروخانه ها ۶۸ درصد، رستوران ها ۶۹ درصد، دفاتر پیشخوان دولت ۶۹ درصد، بانک ها ۷۳ درصد دفاتر پلیس +۱۰ حدود ۷۶ درصد بوده است.

رفعتی بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در شرایط قرمز کرونایی فعالیت شهربازی، باغ وحش، کافه و قهوه خانه ها، آموزشگاه ها، باشگاه های ورزشی سالنی، استخرهای سرپوشیده و همایش ها تعطیل شده همچنین مراسم فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در این شرایط برگزار نمی شود.

وی گفت: متصدیان ۲۳۷ واحد متخلف در یک هفته گذشته به علت بی‌توجهی به شیوه نامه‌های بهداشتی به مرجع قضایی معرفی و برای آنها اخطاریه صادر شد همچنین ۸۸ واحد متخلف در استان همدان در این مدت زمان پلمب شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها

                به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مردم دارالمومنین همدان در حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم و مقتدر غزه با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

نسل‌کشی ادامه‌دار صهیونیست‌ها و آمریکا با گذشت چند ماه از جنگ همچنان ادامه دارد و به همین منظور مردم چهار استان ایلام، البرز، کرمان و همدان امروز بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه راهـپیـمایـی کردند.

مردم مومن همدان ضمنِ محکومیتِ این جنایاتِ وحشیانه؛ همبستگی و حمایت همیشگی خود را با غزۀ مقاوم و فلسطین قهرمان اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • فرماندار همدان:‌ حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت