Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@09:00:59 GMT

ایلامیان پارسال ۵۵ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۵۶۴۹

ایلامیان پارسال ۵۵ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند

قنبر موسی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان زکات از سوی کشاورزان، دامداران و ... پرداخت شد که نسبت به سال ماقبل آن افزایش چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: ۹۰ درصد از مجموع زکات جمع آوری شده در استان حدود صرف پرداخت به فقرا و نیازمندان شده و مابقی نیز در زمینه انجام طرح های عمرانی عام المنفعه هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد ایلام ادامه داد: ساخت و بهسازی مسکن برای نیازمندان استان، پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه، کمک درمانی، کمک هزینه تحصیلی و آزادی زندانی از جمله مصارف زکات در استان ایلام بوده است.

موسی نژاد با اشاره به در پیش بودن فصل برداشت گندم از کشاورزان استان خواست در این زمینه همچون سال های گذشته همکاری لازم را داشته و زکات خود را برای کمک به نیازمندان به این نهاد تحویل دهند.

بیش از ۷۰ هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند.

برچسب‌ها مستمری مددجویان استان ایلام کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان استان ایلام کمیته امداد امام خمینی مستمری مددجویان استان ایلام کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک

صبح امروز مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک بازدید کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078485 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک