Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:52:25 GMT

پارسال ۱۹ طرح برق رسانی در بروجرد اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۵۶۵۱

پارسال ۱۹ طرح برق رسانی در بروجرد اجرا شد

محمد علی خسروی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از جمله این طرح‌ها برق رسانی به روستاهای دره حسین ورکوه به دلیل مهاجرت معکوس و روستای جدید تنگ محمد حاجی که بر اثر سیل سال ۹۸ جابجا شد و همچنین برق رسانی به منطقه باغ ظفری و منطقه ۲۲هکتاری بود.

 وی افزود: آغاز احداث شبکه جهت جداسازی روستاهای سنگ سفید، کهریز، ملک‌آباد و درودگران از شبکه برق ملایر  و تامین برق هشت کارخانه جدید و چهار دامداری و هشت چاه کشاورزی جدید از دیگر اقدامات انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نصب ۱۰دستگاه پست هوایی، رفع حریم شبکه فشار متوسط روستاهای دلی اباد، هزارجریب، کلان، کیدان و تپه مولا بهینه سازی شبکه فشار ضعیف روستاهای الک اباد، حاجی اباد، دهگاه و شیروان از دیگر اقدامات انجام شده می باشد.

مدیر امور توزیع برق بروجرد گفت: در این مدت همچنین ۲۵۰ میلیون تومان به مشترکان برق صنعتی و کشاورزی که در برنامه مدیریت مصرف همکاری داشتند، پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: رفع حریم شبکه فشار متوسط روستاهای گوشه محسن ابن علی و دهنو مقدسی به طول ۶کیلومتر در حال اجرا است.

خسروی افزود: هم اکنون ۱۴۶ هزار مشترک برق صنعتی و خانگی در بروجرد وجود دارد و سال گذشته ۹۵۰ مشترک جدید اضافه شده که برای ارتقای خدمات دهی به این تعداد باید مطالبات اداره برق تسویه شود.

خسروی با اشاره به احداث ۵/۵ کیلومتر طول شبکه خطوط فشار متوسط و ۲/۸  کیلومتر شبکه فشار ضعیف برق در بروجرد بیان کرد: در این مدت ۲۴ دستگاه پست توزیع نصب شده است.

وی مصرف برق این شهرستان در شرایط عادی را روزانه ۱۱۰ مگابایت دانست و گفت: در این مدت ۳۵۰دستگاه کنتور معیوب تعویض و ۳۲۰ انشعاب غیر مجاز جمع اوری و تبدیل به مجاز شده است. 

بروجرد با حدود ۴۰۰هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ لرستان بعد از خرم‌آباد است.

برچسب‌ها بروجرد افتتاح طرح مصرف بهینه برق لرستان برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد افتتاح طرح مصرف بهینه برق بروجرد افتتاح طرح مصرف بهینه برق لرستان برق اخبار کنکور شبکه فشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در شورای معاونین (شورای برنامه ریزی) دادگستری کل استان کرمان گفت: شورا‌های حل اختلاف جنوب استان کرمان طی پارسال مجموعا به ۶۰ هزارو ۸۹۳ فقره پرونده رسیدگی کرده اند و درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شورا‌های حل اختلاف جنوب استان طی پارسال ۳۵ درصد است.

وی افزود: طی پارسال ۶۱ هزارو ۱۷۹ فقره پرونده به شعب شورا‌های حل اختلاف در ۹ حوزه قضایی جنوب استان کرمان وارد و ۶۰ هزار و ۸۹۳ فقره پرونده با سازش مختومه شده است.

عالی‌ترین مقام قضایی استان کرمان به فعالیت شعب شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان‌های جیرفت، کهنوج و منوجان اشاره و بیان کرد: طی پارسال ۳۷۷ پرونده به این شورا‌های حل اختلاف وارد و ۳۸۰ پرونده مختومه شده که از این تعداد ۳۴۶ پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: طی پارسال تعداد ۳۸ زندانی با کمک شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان از زندان‌های جنوب استان کرمان آزاد و ۱۱ فقره پرونده قتل به سازش منجر شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن اشاره به فلسفه تشکیل شورا‌های حل اختلاف، اولویت اول در نهاد مذکور را زمینه سازی برای اصلاح ذات البین اعلام و از تلاش صادقانه همکاران قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد