Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@10:28:49 GMT

پلمپ ۴۵ واحد صنفی متخلف در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۵۶۶۵

پلمپ ۴۵ واحد صنفی متخلف در بندرعباس

مسئول سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس، گفت: در سومین هفته فروردین ماه؛ بیش از یک هزار و ۸۷۲ مورد بازرسی بهداشتی از ۲۱ تا ۲۷ فروردین در شهرستان بندرعباس انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد رضا زارعی افزود: طی هفته گذشته در راستای طرح تشدید بازرسی ها، تعداد یک هزار و ۸۲۵ مورد بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در شهرستان بندرعباس انجام شد که از این تعداد، ۳۰۶ مورد به دلیل عدم رعایت بهداشت، اخطاریه ۴۸ ساعته صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ۴۵ مورد از مراکز متخلف بهداشتی از جمله: خواربار فروشی، رستوران، کافه، نانوایی، اغذیه فروشی، پوشاک، قصابی، ابزار فروشی، قهوه فروشی، آرایشگاه زنانه و مردانه در سطح شهرستان که موازین بهداشتی را رعایت نکرده بودند، پلمب شدند.

مسئول سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس تصریح کرد: در این طرح، ۲۳ اکیپ بازرسی بر وضعیت بهداشتی و اجرای پروتکل های بهداشتی در اصناف سطح شهرستان بندرعباس نظارت و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

زارعی بیان کرد: هموطنان در صورت ملاحظه هرگونه تخلف بهداشتی موارد را به سامانه تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هرمزگان تخلفات صنفی شهرستان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه

محمدرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو گزارشات مردمی با سامانه ۱۹۰ و کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان یک واحد غیر مجاز و زیر زمینی تولید لبنیات سنتی در کرمانشاه کشف و ضبط شد.

وی افزود: این واحد در شرایط غیر بهداشتی اقدام به تولید لبنیات (پنیر سنتی)، انواع ترشیجات و انواع شوریجات نموده و در شرایط غیربهداشتی و نامناسب انبار می‌کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مواد غذایی غیر بهداشتی پس از کشف و با هماهنگی با اداره اماکن، نیروی انتظامی و مرجع قضائی از چرخه مصرف خارج و مکان مورد نظر پلمپ گردید.

وی ادامه داد: همشهریان می‌توانند بصورت ۲۴ ساعته تخلفات بهداشتی را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند.

کد خبر 6091363

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی