Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ کاظم غریب‌آبادی سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت: برابر گزارشی که توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در غروب روز شنبه منتشر شد، انجام غنی سازی تا ۶۰ درصد توسط ایران تایید شد.

غریب‌آبادی اظهار داشت: در این گزارش آمده است که آژانس در ۱۷ آوریل راستی‌آزمایی کرد که ایران، تولید UF۶ با غنای تا ۶۰ درصد را از طریق تزریق گاز UF۶ با غنای تا ۵ درصد به طور همزمان به دو زنجیره IR۴ و IR۶ در خطوط تحقیق و توسعه در نطنز آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برابر اظهار ایران به آژانس، سطح غنی سازی UF6 تولیدی، ۵۵.۳ درصد بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093387 برچسب‌ها کاظم غریب آبادی حادثه نطنز وین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کاظم غریب آبادی حادثه نطنز وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه فلسطین الیوم، باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی اسرای دربند زندان های این رژیم را به شدت تحت شکنجه قرار می دهد.

بر اساس این گزارش، باشگاه فلسطینی مذکور تاکید کرد: اکثر اسرایی که به تازگی از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شده اند از مشکلات شدید جسمی رنج می برند.

در ادامه این گزارش تصریح شده است: اسرای فلسطینی به دلیل آنکه در طول اسارت تحت شکنجه، گرسنگی و جنایات پزشکی هدفمند قرار گرفته اند بعد از آزادی با مشکلات عدیده جسمی دست و پنجه نرم می کنند.

پیشتر نیز بسیاری از اسرای فلسطینی حتی زنان اسیر بعد از آزادی از شکنجه های زندانبان های رژیم صهیونیستی خبر داده بودند.

شرایط به قدری وخیم است که حتی آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل (آنروا) در بیانیه ای رژیم صهیونیستی را به شکنجه کارمندان بازداشت شده این آژانس در نوار غزه متهم کرد.

در این بیانیه آمده است که کارمندان آژانس آنروا از اتفاقات وحشتناکی در جریان بازداشت و بازجویی آن‌ها توسط نظامیان صهیونیست سخن می‌گویند.

آژانس آنروا اعلام کرد که این گزارش‌ها بیانگر آن است که نظامیان صهیونیست، افراد بازداشت شده را تحت شکنجه قرار داده و با آن‌ها بسیار بد رفتار می‌کنند و حتی آن‌ها را تحت اذیت و آزار جنسی قرار می‌دهند.

این آژانس سازمان ملل تاکید کرد که صدها تن از کسانی که توسط نظامیان صهیونیست در اراضی اشغالی بازداشت شده اند تحت شکنجه و بدرفتاری قرار گرفته اند.

کد خبر 6092801

دیگر خبرها

  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • تصمیم کمیساریای عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • غریب‌آبادی: سرکوب جنبش‌‌های دانشجویی آمریکا را محکوم کنید
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد