Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: رعایت پروتکل‌ها همچنان رضایتبخش نیست. میزان رعایت پروتکل‌ها در شهرهای قرمز و نارنجی هنوز به حد مطلوب نرسیده و هنوز بسیاری از استان‌ها و شهرها به میزان ۳۰ تا ۴۰ درصد پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود و این زیاد است.

دکتر علیرضا رییسی، گفت: ما در اوج پیک سوم یعنی در قله پیک قبلی، ۲۳ هزار بستری داشتیم، اما در حال حاضر که هنوز به قله پیک چهارم نرسیده‌ایم، ۴۳ هزار بستری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی ما این است که این میزان به حدود ۶۰ هزار بستری می‌رسد.

تصمیم گیری درباره ادامه محدودیتها؛ پنجشنبه

وی افزود: بر این اساس بحث تمدید محدودیت‌ها تا پایان هفته ادامه می‌یابد و بر اساس آن دوباره پنجشنبه این هفته برای چگونگی محدودیت‌ها  تصمیم می‌گیریم. پیش‌بینی ما این است که حدود دو هفته دیگر شاید ما به قله یا پیک نهایی موج چهارم برسیم. البته تفاوت این است که حتی اگر به پیک برسیم و روند ثابت شده یا نزولی شود، حالاحالاها از وضعیت قرمز خارج نخواهیم شد.

رییسی ادامه داد: رعایت پروتکل‌ها همچنان رضایتبخش نیست. میزان رعایت پروتکل‌ها در شهرهای قرمز و نارنجی هنوز به حد مطلوب نرسیده و هنوز بسیاری از استان‌ها و شهرها به میزان ۳۰ تا ۴۰ درصد پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود و این زیاد است.

نقض قرنطینه 21هزار کرونا مثبت

وی گفت: در عین حال در شش استان ۷۱ درصد کل نقض ترددها در کشور اتفاق افتاده که شامل مازندران، اصفهان، البرز، همدان، آذربایجان شرقی و فارس هستند. حدود ۲۱ هزار نفر هم افرادی بودند که مثبت بودند و سفر رفتند و نقض قرنطینه کردند.

تهران در صدر نقض محدودیتهای شبانه

ریسی گفت: در زمینه نقض تردد شبانه ۶۶ درصد نقض کردند که تهران در صدر کل کشور قرار گرفته است.

/ایسنا 

بیشتر بخوانید: درگذشت پرستار باردار بیمارستان لقمان بر اثر کرونا

جرئیات جدید تست رایگان کرونا در ایستگاه مترو

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رعایت پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: از خواسته‌های سه گانه خود کوتاه نخواهیم آمد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بار دیگر بر پایبندی مقاومت به سه خواسته اصلی در هر توافق آتش‌بس تاکید کرد هرگز از این خواسته‌های اساسی کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش تسنیم، جنبش حماس اعلام کرد: هیئتی از حماس روز شنبه برای تکمیل مذاکرات در سایه تماس‌های اخیر با میانجیگران در مصر و قطر راهی قاهره می‌شود.

حماس افزود بر روح مثبتی (انعطاف پذیری) که هنگام بررسی پیشنهاد آتش بس که اخیرا دریافت کردیم، تاکید می‌کنیم.

این جنبش تاکید کرد حماس و گروه‌های مقاومت دیگر مصمم هستند توافقی به دست آید که توقف تجاوزات و عقب نشینی اشغالگران و بازگشت آوارگان را محقق کند.

دیگر خبرها

  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد
  • حماس: از خواسته‌های سه گانه خود کوتاه نخواهیم آمد
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • میزان صادرات نفت اعلام شد/ تراز تجاری ایران در این وضعیت است