Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی عبادی گفت: در حال حاضر ۱۸ هزار حامی بومی و خارج استانی سرپرستی ایتام سیستان و بلوچستان را بر عهده دارند که از این میزان حدود هفت درصد استانی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در طرح اکرام ویژه ایتام در ماه مبارک رمضان از آن ها حمایت می شود که تعداد ایتام زیر ۱۸ سال در استان ۲۵ هزار و پانصد و سی وشش نفر است که ۲۰ هزار و صد و سی و هشت نفر از آن ها حامی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: سرانه هر یتیم 124 هزار تومان است که امیدواریم در ماه مبارک رمضان با کمک خیران بتوانیم این سرانه را به ۲۰۰ هزار تومان افزایش دهیم.

این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر ۱۸ هزار حامی بومی و خارج استانی سرپرستی ایتام سیستان و بلوچستان را بر عهده دارند که از این میزان حدود هفت درصد استانی هستند.   مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان عنوان کرد: تعداد افراد تحت پوشش در طرح محسنین ۴۱ هزار و نهصد و چهارده نفر است که ۹ هزار و صد و سی و شش نفر با شش هزار و نهصد و هشتاد و نه حامی حمایت می شوند و ۳۲ هزار و هفتصد و هفتاد و هشت نفر بدون حامی هستند.

عبادی بیان کرد: در طرح محسنین فرزندان کمی دارای حامی هستند، بیشتر این ها فرزندان طلاق و یا دارای پدری از کار افتاده هستند که اگر مردم کمک کنند آن ها نیز حمایت می شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این خیر ۳۵ ساله حدود ۷ سال پیش در شب‌های قدر با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شد و با مراجعه به کمیته امداد حمایت یک فرزند یتیم را بر عهده گرفت و کم کم در این سال‌ها به همراه همسرش تعداد فرزندان را افزایش داد.


وی انگیزه خود را از انجام امور خیرخواهانه دستگیری از نیازمندان به‌ویژه ایتام و رفع مشکلات آنها بیان کرد و گفت: افزایش حقوق، پذیرش در مقطع دکتری، بهبود شرایط کاری از ثمرات دعای یتیمان بوده است.


این معلم نیکوکار قصد دارد یتیمان بیشتری را تحت حمایت قرار دهد.

دیگر خبرها

  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه‌ای
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه ای
  • بیش از ۱۳۴ هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین با فراخوان در برنامه محفل
  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد