Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه اسرائیلی مدعی است دولت آمریکا طی چند روز گذشته از تل‌آویو خواسته اظهارنظرهای منفی علیه ایران را متوقف کند زیرا روند مذاکرات در وین را دشوار می‌سازد.

 رسانه‌های صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن روی هماهنگی‌های این رژیم با آمریکا درخصوص اقدامات خرابکانه و تروریستی علیه ایران، مدعی هشدار واشنگتن به تل‌آویو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه مدعی شد که دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا طی چند روز گذشته از اسرائیل خواسته که دست از اظهار نظر کردن درباره ایران بردارد.

بر اساس این گزارش ادعایی که به هیچ منبع یا مدرک خاصی استناد نکرده، مقام‌های آمریکایی با بیان اینکه دولت بایدن از اظهارات مقام‌های اسرائیلی درباره اقدام علیه ایران ناخرسند است، به تل‌آویو این پیام را دادند که چنین اظهاراتی خطرناک است.

به نوشته وبگاه این شبکه، مسئولان دولت بایدن همچنین تهدیدهای علنی رژیم صهیونیستی به اقدام بیشتر علیه ایران را باعث «خجالت‌شدن و به خطر افتادن آمریکا در مذاکرات با ایران» توصیف کردند.

صهیونیست‌ها در حالی مشغول طراحی چنین خبرهای ادعایی هستند که طی روزهای گذشته هم از تل‌آویو و هم از واشنگتن سیگنال‌هایی درباره همکاری و هماهنگی دو طرف علیه ایران مخابره شده است.

یازده روز پیش بود که یک مقام آمریکایی به روزنامه «نیویورک‌تایمز» گفت که صهیونیست‌ها با هماهنگی واشنگتن، کشتی تجاری ایران به‌نام «ساویز»‌ را در دریای سرخ هدف قرار دادند.

این مقام آمریکایی - که نامش فاش نشد - تاکید کرد، صهیونیست‌ها در زمان حمله مقداری صبر کردند تا ناو هواپیمابر «آیزنهاور» متعلق به ارتش آمریکا فاصله خود را با کشتی ساویز افزایش دهد. بر اساس این اطلاعات، ناو آیزنهاور در زمان وقوع حمله به کشتی ایرانی، در فاصله ۲۰۰ مایلی قرار داشته است.

از سوی دیگر، سه‌شنبه هفته قبل و بعد از خرابکاری  رژیم کودک‌کش صهیونیستی در تأسیسات هسته‌ای نطنز بود که مقامات ارشد امنیتی واشنگتن و تل‌آویو، دور دوم گفت‌وگوهای استراتژیک علیه ایران را برگزار کردند.

پایگاه خبری «آکسیوس» به نقل از سه مقام رژیم صهیونیستی گزارش داد «جِیک سالیوان» مشاور امنیت ملی دولت تروریست آمریکا و «مئیر بن‌شبت» مشاور امنیت داخلی رژیم اشغالگر قدس در این نشست حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، گفت‌وگوهای کمیسیون مشترک برجام در وین و همچنین خرابکاری‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران نیز احتمالا در این نشست مطرح می‌شود.

اشاره آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به همکاری‌های دوجانبه علیه ایران، مخصوصا طی چند روز اخیر، به همینجا ختم نشده و «لوید آستین» وزیر دفاع ایالات متحده بامداد سه‌شنبه  از تل‌آیو به دلیل اقداماتش علیه ایران قدردانی کرد. 

آستین در صفحه توئیتر خود، ضمن تقدیر از نشستی که با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس داشت، گفت که درباره «فعالیت‌های ثبات‌زدای ایران» نیز صحبت کرده است.

او در حالی ایران را به اقدامات ثبات‌زدا متهم می‌کند که به اذعان مقام‌های ارشد دولت آمریکا، این رژیم صهیونیستی است که طی هفته‌های اخیر اقدامات تروریستی و خرابکارانه‌ای را علیه ایران انجام داده است.

پیش از آن نیز، «یاکوف عمیدرور» مشاور امنیت داخلی سابق رژیم جعلی اسرائیل، بر لزوم همکاری با دولت جدید آمریکا در این زمینه تاکید کرد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، عمیدرور در یک مصاحبه رادیویی گفت: «ایران پتانسیل این را دارد که به‌طرز چشمگیری به ما صدمه بزند. البته به این بستگی دارد که در چه سطحی بخواهند این برخورد را ایجاد کنند»./ فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی صهیونیست ها علیه ایران تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت آمریکا در تمام جنایات هولناک رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین از محاصره و گرسنگی گرفته تا کشتار، ویرانی و نسل کشی شریک است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن امروز پنجشنبه در سخنانی تصریح کرد: دشمن به انواع جنایات خود علیه نوار غزه ادامه می دهد و نسل کشی و ویرانگری و ربودن فلسطینی ها را همچنان مرتکب می شود.

وی افزود: دشمن صهیونیست از تکنیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین مرتکب می شود که از جمله آنها، پخش صدای فریاد ناله و درخواست کمک از طریق بلندگوهای نصب شده بر روی پهپادهای خود است تا مردم پس از شنیدن صدا برای کمک به سمت منبع صدا حرکت کنند و پس از جمع شدن مردم در محل، آنها را هدف قرار دهد.

سید عبدالملک الحوثی تصریح کرد: نبش قبر و سرقت اعضای بدن بیماران و قتل پرسنل پزشکی از جمله دیگر جنایت های ارتش رژیم صهیونیستی در طول جنگ علیه غزه بوده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بیمارستان ها در غزه را به گورهای جمعی تبدیل کرده است.

سید عبدالمالک بدرالدین الحوثی افزود: هر کاری که دشمن صهیونیستی انجام می دهد تحت حمایت همه جانبه از جکله مالی و تسلیحاتی آمریکایی‌هاست. نقش آمریکا در تجاوز به فلسطین به گونه ای است که گویی جنگ غزه، نبرد این کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها کشور قطر به عنوان یک کشور میانجی را برای اتخاذ دیدگاه همسو با آمریکا و اسرائیل علیه جنبش حماس تحت فشار قرار می‌دهند. آمریکا به قوانین و حقوق بشر و یا هر عنایونی که مطرح می کند و درباره آن لاف می زند مانند دموکراسی و آزادی عقیده و بیان، احترام نمی‌گذارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • ادعای مقام آمریکایی: ساخت اسکله کمک‌رسانی به غزه آغاز شده است
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات
  • بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر دهنده محاسبات
  • سردبیر الاخبار: پاسخ تنبیهی ایران بخشی از نبرد جاری علیه صهیونیست‌ها بود
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح