Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@17:14:28 GMT

بندر گناوه دوباره لرزید

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۶۳۰۶

بندر گناوه دوباره لرزید

گروه استان‌ها ــ در پی زلزله ۵.۹ ریشتری در مرز استان‌های بوشهر و فارس حوالی بندر گناوه، این منطقه باردیگر با زمین‌لرزه ۴.۵ ریشتر لرزید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، جزئیات زمین‌لرزه دوباره در بندر گناوه به شرح ذیل است:

 بزرگی: 4.5
 محل وقوع: مرز استانهای بوشهر و فارس  - حوالی بندر گناوه
 تاریخ و زمان وقوع به وقت محلی: 1400/01/29 11:25:57
طول جغرافیایی: 50.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

62
عرض جغرافیایی: 29.77
عمق زمین‌لرزه: 10 کیلومتر

 نزدیک‌ترین شهرها:
23 کیلومتری بندر گناوه (بوشهر)
32 کیلومتری بندر ریگ (بوشهر)
34 کیلومتری امام حسن (بوشهر)
     
 نزدیکترین مراکز استان:
95 کیلومتری بوشهر
136 کیلومتری یاسوج

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بندر گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید دفاع مقدس بوشهری پس از ۴۰ سال شناسایی شد

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر با اشاره به شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس این استان پس از ۴۰ سال گفت: با شناسایی پیکر شهید والامقام، مرتضی غلامی بعد از ۴۰ سال، در کنار همرزمانش در گلزار شهدای گناوه دفن می‌شود. - اخبار استانها -

نعمت اله غلامپور در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهر ، از شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس مرتضی غلامی از رزمندگان شهرستان گناوه پس از 40 سال خبر داد و اظهار داشت: شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی در هوابرد شیراز، متولد روستای خواجه گیر شهرستان دیلم در اسفند ماه سال 1363 در منطقه شرق دجله به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه پیکر مطهر این شهید والامقام در سال 1388 تفحص و به عنوان شهید جاوید‌الاثر و گمنام در نجف آباد اصفهان به خاک سپرده شد گفت: در جریان شناسایی شهدا در آذر ماه سال 1400 شهید تعیین هویت شد و خانواده این شهید به دلیل همجواری با مزار شهید محسن حُجَجی رضایت خود را مبنی بر باقی ماندن مزار در نجف آباد اعلام کردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ادامه داد: اکنون خانواده شهید مرتضی غلامی دشتی نظری تصمیم گرفتند پیکر این شهید در زادگاهش در گناوه و در کنار همرزمانش به خاک سپرده شود.

غلامپور از مراسم تشییع و خاکسپاری شهید والامقام مرتضی غلامی دشتی نظری خبر داد و گفت: روز شنبه همزمان با شهادت امام صادق علیه‌السلام، پیکر مطهر این شهید بر روی دستان مردم تشییع و بعد از آن در گلزار شهدای گناوه به خاک سپرده می‌شود.

وی با بیان اینکه پیکر این شهید امروز وارد فرودگاه بوشهر شد گفت: پیکر شهید والامقام مرتضی غلامی دشتی نظری امروز در مراسم اختتامیه جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم در روستای سرکره بر روی دستان مردم شهیدپرور دشتستان تشییع می‌شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • زلزله این استان را لرزاند
  • پیکر شهید دفاع مقدس بوشهری پس از ۴۰ سال شناسایی شد
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • کرمان باز هم لرزید | زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب
  • فاریاب کرمان لرزید
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب را لرزاند
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتی در فاریاب استان کرمان
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه