Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون به عملکرد اخیر تیم استقلال در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در اولین هفته از رقابت‌های مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، هفته گذشته برابر الاهلی عربستان قرار گرفت و به برتری پرگل ۵ – ۲ دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان استقبال گسترده هواداران از نتیجه فرهاد مجیدی و شاگردانش در اولین هفته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، اکبر عبدی ، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون یکی از چهره‌های شناخته شده‌ای است که با انتشار پیامی این موفقیت را تبریک گفته و برای آبی‌پوشان آرزوی موفقیت کرد.

اکبر عبدی اصولا با فوتبال کاری نداشت اما این برد برای او بسیار شیرین بود. بخش هایی از حرف های تازه این بازیگر سینما را بخوانید:

*به نوبه خودم این موفقیت بسیار بسیار چشمگیر را به همه عوامل محترم استقلال از جمله کادرفنی و تک تک بازیکنان تبریک می‌گویم. امیدوارم که همیشه اینطور در تمامی مسابقات بدرخشید بلکه قرمزها (طرفداران پرسپولیس) کمتر به ما مَتَلک بگویند، یکی از آنها هم داماد خودم است.

*البته پنالتی که بیرانوند در جام جهانی گرفت خالی از لطف نبود؛ به خاطر پنالتی که از آن آقای پرتغالی (رونالدو) گرفت، من دامادم را بخشیدم.

*اگر به شما چیزی می‌گویند به شما نمی‌رسد و به ما بی تربیتی می‌کنند (اشاره به توهین‌ها در فضای مجازی) هیچ وقت به دل نگیرید چرا که ما مثل سنگ جلوی شما ایستادیم و مثل توپ پشت شما هستیم و فقط گل بزنید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اکبر عبدی استقلال استقلال اکبر عبدی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت بازیگر زن سینما از کامنت زشت یکی از آشناهای خود (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رقص بامزه حامد آهنگی با آهنگ عربی (فیلم) مهران غفوریان برای خوردن لواشک برنامه مهران مدیری را به هم ریخت (فیلم) تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)

دیگر خبرها

  • اشک‌های بازیگر مطرح برای پرونده سنگین اتهامات اخلاقی + ویدئو | برای کاری که نکرده‌ام عذرخواهی نمی‌کنم!
  • روایت بازیگر زن سینما از کامنت زشت یکی از آشناهای خود (فیلم)
  • ببینید | روایت بازیگر زن سینما از کامنت زشت یکی از آشناهای خود
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • آمار عجیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر
  • حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم
  • آمار عجیب مورایس و سپاهان در سال 1403!
  • بازیگر مطرح تایتانیک درگذشت
  • بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی