Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@14:27:09 GMT

برنامه ریزی مالی رو یاد بگیر!

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۶۹۰۵

برنامه ریزی مالی رو یاد بگیر!

اگر هنوز تسلط کافی برای داشتن یک برنامه ریزی خوب مالی را ندارید و یا از دانش کافی برای آن برخوردار نیستید، همراه کانون جوانه های بانک ملی ایران باشید تا گام به گام سواد مالی خود را افزایش دهید.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، بسیاری از رویاهای ما دست یافتنی هستند به شرط آنکه یک برنامه ریزی مناسب برای تحقق آن داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اگر این رویا جنبه مادی داشته باشد که باید یک برنامه ریزی مالی درست و حسابی برای آن ترتیب دهیم.

کانون جوانه های بانک ملی ایران شما را در این زمینه راهنمایی می کند و با آموزش های مفید و کاربردی خود و همچنین بخش های متنوعی که برای نوجوانان در نظر گرفته، همراه شما در این مسیر است.

این کانون، نه تنها یک مدرسه مجازی برای ارائه آموزش های اقتصادی و بانکی است، بلکه بستری مفید و البته لازم برای ساخت پایه های محکم آینده اقتصاد کشور است.

در این بستر، کانونی ها یاد می گیرند مفهوم پول چیست، پس انداز چگونه انجام می شود، خرج کردن چه فرآیندی دارد، درآمد چگونه حاصل می شود، چگونه باید صرفه جویی کرد، چطور می توان به اقتصاد خانواده کمک کرد و...

همچنین کانون جوانه های بانک ملی ایران در سال 1398 اپلیکیشن آموزشی-تفریحی "هپ" برای کودکان و نوجوانان تا 18 سال رونمایی کرد که در کنار تفریح و سرگرمی، هوش پولساز آنان را تقویت کرده و سواد مالی ایشان را افزایش می دهد.

این اپلیکیشن در بخش های مختلف مدرسه اقتصاد، مدرسه هوش مصنوعی، مدرسه کسب و کار، مدرسه مشاوره تحصیلی، کتابخانه دیجیتال، همیار پلیس، بازی، فیلم و کارتون، داستان صوتی و آهنگ، بله، اخبار و ... در دسترس مخاطبان قرار دارد.

برای اطلاع از برنامه ها، آخرین اخبار و سایر مطالب جذاب و متنوع کانون جوانه های بانک ملی ایران، صفحه اینستاگرام این کانون را با آدرس kidsbankmelli دنبال کنید.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ملی سواد مالی هوش مصنوعی پول نیوز کسب و کار کانون جوانه های بانک ملی ایران برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه قرار است بعد از پایان فصل جاری ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس تغییر کند و سیت‌های در نظر گرفته شده برای مالکان جدید باشگاه به نماینده‌های بانک‌های صاحب سهام در این باشگا برسد اما قرار شد فعلا یک سیت خالی در هیئت مدیره فعلی هم با نماینده بانک شهر پر شود.

روز پنجم اردیبهشت ماه و بعد از جلسه رسمی واگذاری 85 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی از سوی مدیرعامل بانک شهر اعلام شد به‌زودی یک نماینده از این کنسرسیوم به‌عنوان نظر مالی وارد هیئت مدیره خواهد شد. در حال حاضر هیئت مدیره پرسپولیس چهار عضو دارد و لازم است که تعداد این هیئت فرد باشد تا تصمیم گیری‌ها رسمیت یابد به همین دلیلی فعلا قرار است یک نماینده از کنسرسیوم بانکی وارد این هیئت مدیره شده و تغییرات بعدی پس از پایان فصل جاری فوتبالی صورت بگیرد.

قرار بود فردی به نام فروزنده که گفته می‌شد عضو جدید هیئت مدیره سرخ‌ها خواهد بود از روز گذشته معارفه و شروع به کار کند که ظاهرا این مسئله به تعویق افتاده یا مشمول بروکراسی اداری شده است. در حال حضر و با وجود پرداختی ده درصدی به اعضای تیم پرسپولیس همچنان درباره مسائل و مباحث مالی باقی‌مانده نوعی ابهام و سردرگمی وجود دارد و به نظر می‌رسد تا زمانی که عضو جدید هیئت مدیره به باشگاه اضافه نشود این سردرگمی ادامه داشته باشد.

در حال حاضر باشگاه پرسپولیس منتظر حضور نماینده کنسرسیوم بانکی در هیئت مدیره است تا به امور مالی باشگاه سر و سامان دهد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • مدل جدید اعتبار سنجی بانک ها برای دریافت وام ؛ خلافی خودرو هم تاثیرگذار شد؟
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران