Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ دوم ستاد محمود محمودی روز یکشنبه در مراسم سان و رژه خودرویی نیروهای مسلح که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی در مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) بیرجند برگزار شد، افزود: یگان‌های ارتش از منافع ملی در زمین، دریا و آسمان کشور پاسداری می‌کنند و ما برای دفاع در این زمینه هر لحظه آمادگی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: پیام رژه یکی از مولفه‌های اقتدار و بازدارندگی در تمامی کشورها با توجه به سیاست دفاعی است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۰ ارتش گفت: پیام ما نیز آمادگی و اقتدار، صلح و دوستی برای دوستان ماست که همسوی نظام جمهوری اسلامی هستند و نمایش قدرت برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در صورتی که نیت سوء داشته باشند.

وی اضافه کرد: امروز مراسم رژه یگان‌های نمونه و بخشی از یگان‌های عمده ارتش در خراسان جنوبی در حالی برگزار شد که بنا به شرایطی که بر کشور و دنیا حاکم است از تجمعات باید جلوگیری شود.

امیر محمودی گفت: از آنجایی که امکان برگزاری رژه ۲۹ فروردین با حضور گسترده جمعیت فراهم نبود این مراسم بنا به دستور در این محل و با تعداد محدود برگزار شد.

وی عنوان کرد: امسال وارد چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی شده‌ایم و ارتش در این مدت در همه عرصه‌ها برای دفاع از منافع ملی روز به روز آماده‌تر و مجهزتر شده است.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی گفت: شرایط کشور به نحوی است که ویروس منحوس کرونا عالمگیر شده و نمی‌گذارد مراسم برگزار شود اما امیدواریم با ریشه کن شدن هرچه زودتر بیماری، رژه باشکوه را در مناسبت‌های آینده برگزار کنیم.

وی افزود: چند ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان علیه انقلاب و نظام توطئه کردند و امام راحل با دوراندیشی خود و صدور فرمان تاریخی و نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش، اعلام کردند ارتش باید برای حفظ انقلاب و نظام بماند و حتی بهتر از گذشته به ماموریت‌های خود ادامه دهد.

وی گفت: به منظور حفظ تمامیت ارضی، حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ۲۹ فروردین سال ۵۸ به عنوان روز ارتش نامگذاری شد و ما برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و کشور مانند گذشته آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.

مراسم رژه خودرویی به مناسبت گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان امروز با حضور استاندار خراسان جنوبی، فرماندهان نظامی، انتظامی و اعضای شورای تامین استان برگزار شد.

همچنین در این مراسم از مستند «شهید افسر» از شهدای ارتش در خراسان جنوبی با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی رونمایی شد.

برچسب‌ها خوسف ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان جنوبی روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوسف ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان جنوبی خوسف ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان جنوبی روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی امنیت اخبار کنکور ارتش جمهوری اسلامی خراسان جنوبی ۲۹ فروردین برای دفاع برگزار شد روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر یوسف قربانی، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش روز دوشنبه در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام که در محل مدیریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز روز عزیزی است که در محضر خانواده‌های معظم شهدا و تمامی مدعوین در مراسم گرانقدر این شهید گمنام حضور پیدا کرده ایم.

وی با بیان اینکه صراط مستقیم ما امروز در غیاب ائمه معصومین، رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: موضوع شهادت و ارزش هایش را خداوند متعال در قرآن کریم بیان کرده اند لذا باید بگویم که عمر ما هم می‌گذرد، اما معامله‌ای که شهید با خداوند انجام می‌دهد بسیار متفاوت است، زیرا شهدا با علم و آگاهی مسیر خود را انتخاب کرده اند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش افزود: در زمان دفاع مقدس انقلاب اسلامی نوپا بود لذا با وجود همه فتنه‌های دشمنان، اما جوانان خوشنام این سرزمین در برابر آن‌ها ایستادگی و تمامی فتنه‌ها را نابود کردند.

سرتیپ قربانی ادامه داد: در زمان دفاع مقدس جوانان کشور ما هشت سال با تمام دنیا جنگیدند، اما امروز به برکت خون همین شهدای انقلاب اسلامی یک جنبش بزرگ در دنیا ایجاد شده است.

وی ادامه داد: تمام استکبار جهانی و رژیم جنایتکار صهیونیستی امروز منتظر لغزش جمهوری اسلامی هستند، اما با یک سخن حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تمامی توطئه‌های آن‌ها نقش بر آب می‌شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا پیچیده شده و نقش انقلاب در دکترین جهانی مکرر دیده می‌شود.
امیر قربانی بیان کرد: امروز محور‌های مقاومت که بلای خانمان سوزی بر سر رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی آورده اند همگی به برکت خون همین شهدا است.

وی تاکید کرد: طوفان الاقصی یک انقلاب فکری و نخبگی در بین جوانان مقاومت بود که توانست بر گنبد آهنین نفوذ کند و تمامی پشتیبانان رژیم صهیونیستی را به نابودی بکشاند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: خیزشی که امروز در دنیا بر علیه رژیم صهیونیستی به وجود آمده همگی به برکت خون شهدا بوده است.

سرتیپ قربانی افزود: عملیات وعده صادق که معادلات جهانی را برهم ریخت همگی نشان دهنده توانمندی و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز جمهوری اسلامی بر خلاف جوامع جهانی که چشمان خود را بر جنایت‌های رژیم صهیونیستی بسته است در کنار ملت مقاوم غزه و محور مقاومت ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • درخواست ویژه مقام ارشد نظامی از اساتید ارتش
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی