Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با هدف حمل به موقع کالا‌های اساسی و جلوگیری از هرگونه وقفه در حمل این کالا‌ها و محصولات فسادپذیر، سوخت تشویقی برای ناوگان حاملین این کالا‌ها تخصیص یافت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بابک طالبی گفت: با هدف حمل به موقع کالا‌های اساسی و جلوگیری از هرگونه وقفه در حمل این کالا‌ها و محصولات فسادپذیر، سوخت تشویقی برای ناوگان حاملین این کالا‌ها تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مقرر شده است از اول فروردین تا پایان شهریور ماه سال جاری پیمایش ناوگان حامل کالا‌های اساسی در مسیر‌هایی که مبدا یا مقصد آن‌ها، بندر امام خمینی (ره)، شهید رجایی، چابهار و امیرآباد است و همچنین از ابتدای اردیبهشت تا پایان خرداد ماه سال جاری پیمایش ناوگان حامل چغندر قند از مبادی شهرستان‌های استان خوزستان با اعمال ضریب ۱.۳۰ از سوی معاونت برنامه‌ریزی این سازمان محاسبه و عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: تجارت ۱۴.۳ میلیارد دلاری ایران و امارات در سال ۹۹

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی حمل و نقل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی حمل و نقل کالا های اساسی کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر

فرمانده انتظامی بندرخمیر از واژگونی یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل سوخت قاچاق و فوت راننده و یکی از سرنشینان آن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اکبر مرادی روز جمعه در تشریح این خبر افزود: ماموران یگان امداد بندرخمیر حین گشت زنی در یکی از جاده های مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی بیان کرد: راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده، با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو حامل سوخت، به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون و دچار حریق شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس اظهار کرد: در این راستا راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت و نفر دیگر جهت سیر مراحل درمانی، به بیمارستان منتقل شد.

وی یادآور شد: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • تصویب مبلغ منابع ارزی دارو و کالا‌های اساسی
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد