Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:42:01 GMT

پزشک قلابی کاشت مو در بم دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۷۱۷۹

پزشک قلابی کاشت مو در بم دستگیر شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ اکبر نجفی، فرمانده انتظامی بم گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بم با انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی، فردی را که بدون مجوز و به صورت مخفیانه در یک منزل به شهروندان خدمات کاشت مو ارائه می‌کرد، مورد شناسایی قرار دادند.

او افزود: در همین رابطه، یک تیم از ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات به همراه نماینده نظام پزشکی؛ پس از هماهنگی قضایی به منزل این فرد اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ نجفی تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این فرد هیچ گونه مدارک و مجوز پزشکی ندارد.

او بیان کرد: در بازرسی از منزل متهم، وسایل پزشکی کاشت‌ مو، سررسید نوبت‌دهی، برچسب تبلیغاتی، فاکتور اسامی و شماره تماس‌های مراجعه‌کنندگان و لیست قیمت خدمات نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به دستگیری پزشک قلابی به همراه دستیارش و معرفی آنان به مرجع قضایی بیان داشت: منزلی که از آن به عنوان مطب استفاده می‌شد نیز پلمب شد.

او از شهروندان خواست: برای درمان، به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان، مراجعه کنند و هر گونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پزشک قلابی دستگیری متهم کاشت مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  در این پایگاه اورژانس هفت  تکنسین، شامل پنج  خانم و دو راننده تکنسین آقا  فعالیت می‌کنند.
عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود و میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها نیز منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • پایانی بر شروع دوباره طبابت دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت