Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سعید مهدوی با اشاره به اینکه پایان مرحله نخست برگزاری جشنواره مجازی «امید آفرینان»، اظهار کرد: موضوع مرحله نخست این جشنواره «امید آفرینان، انتظار و مهدویت» بود که همزمان با نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت ولیعصر (عج) آغاز شد.

وی با بیان اینکه این در این مرحله ۱۹۱ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، افزود: به زودی نتایج این مرحله اعلام و برندگان مشخص خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه این جشنواره قرار است در ۱۲ فصل و با موضوع مرتبط با هر ماه برگزار شود، گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان دومین مرحله جشنواره مجازی «امید آفرینان» با موضوع «امید آفرینان و امید به رحمت خدا» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقه مندان می‌توانند تا روز عید سعید فطر آثار خود را با محتوای فصل بندگی و امید به رحمت خدا تهیه و نشر دهند، اضافه کرد: آثار باید در قالب متن اعم از مقاله و شعر، عکس اعم از عکس و عکس نوشته، فیلم در قالب کلیپ، انیمیشن، کمیک موشن و استوری موشن تهیه و در بستر فضای مجازی اینستا و روبیکا با هشتک امیدآفرینان نشر دهند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه به سه اثر برتر در هر محور ۵۰۰ هزار تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد، افزود: در میان مجموع شرکت کنندگان نیز قرعه کشی و به ۱۴ نفر هدایایی ارزنده اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۶ اردیبهشت ماه نتایج مرحله دوم این جشنواره اعلام خواهد شد، ادامه داد: به دنبال به راه اندازی نهضت امید آفرینی در مقابله با دشمنانی هستیم که اقتدار و پویایی نظام و جامعه را نشانه رفته‌اند.

کد خبر 5191784

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید مهدوی تبلیغات اسلامی گیلان ماه مبارك رمضان ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا ماه مبارك رمضان کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر اردبیل ارتش جمهوری اسلامی ایران محدودیت های کرونایی روز ارتش انتخابات 1400 واکسن کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا امید آفرینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند

رئیس پلیس فتای فراجا از اجرای طرح برخورد با جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ در فضای مجازی خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار وحید مجید درباره جزئیات اجرای طرح برخورد با جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی اظهار کرد: با اجرای طرح عملیاتی پیش‌دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ، گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۹۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری روی ۳۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد ۱۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هم‌وطنان تمام محتوای نامناسب مسدود شد و سایر موارد برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۹۱ درصد بیش‌ترین حجم آلودگی جرایم غیراخلاقی را به خود اختصاص داده است.

مجید با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هم‌وطنان از پلیس فتا برای پاک‌سازی و امن‌سازی فضای سایبر از محتواهای نامناسب و مغایر با شعائر دینی و هنجارهای عام جامعه و خانواده گفت: بخش اعظم گزارش‌های این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های عملیاتی و پیش‌دستانه در خصوص این گونه جرایم که باعث نگرانی خانواده‌های ولایت‌مدار ایرانی شده، در اولویت پلیس فتا است.

رئیس پلیس فتای فراجا از هم‌وطنان خواست که همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 750745

دیگر خبرها

  • جمعه، آخرین مهلت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ در قزوین
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان