Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مولایی با اشاره به اهمیت جایگاه سپاه در تحقق برنامه های انقلاب و نظام اسلامی گفت: شهداء راه آینده ما را تعیین کرده اند و در این مسیر روشن سپاه و بسیج در جریان تحقق رزمایش مواسات و همدلی با جدیت و اهتمام فعالیت دارد.

« سردار سید یوسف مولایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه طی ۴۲ سال گذشته از شکل گیری انقلاب با شعار حافظ انقلاب اسلامی و‌ نظام اسلامی در مقابل هر تهدیدی نقش موثر، قاطع و تعیین کننده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: شهداء راه آینده ما را تعیین کرده اند و در این مسیر روشن سپاه و بسیج در جریان تحقق رزمایش مواسات و همدلی با جدیت و اهتمام فعالیت دارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه سپاه در جریان محرومیت زدایی و ایجاد طرح های جهادی بیان کرد: سپاه در طول هشت سال دوران دفاع مقدس و در سال های پس از آن نقش ویژه و ممتازی داشت که اهم آن برنامه های سازندگی همراه با دفاع از کشور بود. 

 

وی از سپاه به عنوان خط مقدم مقابله با فشارها، تهدیدها، تحریم ها و ... نام برد و اظهار کرد: برای نخستین بار سدسازی، جاده سازی، توسعه پالایشگاه ها، اجرای طرح فلج اطفال و .... سپاه با جدیت وارد صحنه شد و به خوبی عمل کرد. 

 

به گفته مولایی، پس از جنگ ورود سپاه را در زمینه سازندگی و رفع عقب ماندگی ها شاهد هستیم، آنچنان که اگر کشور در هر جریان نیاز به نیروهای بسیج و سپاه بود این عزیزان با جان و دل پای کار آمدند و فعالانه عمل کردند. 

 

استفاده از ظرفیت های مردمی و ایجاد اشتغال خانگی با اهتمام سپاه 

 

مولایی اقدامات سپاه در عرصه رزمایش مواسات و همدلی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد:  استفاده از ظرفیت های مردمی با هدف ایجاد اشتغال خانگی با اهتمام سپاه از جمله اقدامات سپاه امام حسن مجتبی(ع) است. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز اظهار کرد: در خصوص ویروس کرونا سپاه استان البرز به صورت ویژه وارد عمل شد و طرح های مرتبط با محله محوری را ارائه داد و تمامی ظرفیت های سپاه را برای این منظور هماهنگ کرد. 

 

 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است

رئیس بسیج پیشکسوتان کشور گفت: انقلاب اسلامی همچون انفجار نور در دنیا تاثیر گذاشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، سردار تقی رضایار در مراسم یادواره سردار شهید حجازی و گرامی‌داشت شهدای کنسولگری ایران، یادمان شهید آیت‌الله سلیمانی و حمایت از عملیات وعده صادق در سالن زنده‌یاد حسن‌پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیراب سوادکوه با بیان اینکه انقلاب اسلامی رسالتی جهانی دارد، گفت: شیعیان ایران جایگاه بسیار خوب و مهمی در میان 56 کشور اسلامی دنیا دارند، همان‌گونه که پیامبر اکرم(ص)  با اشاره به سلمان ملت ایران را بسیار تأثیرگذار دانستند، با این تفکر مهدوی و جهانی، سپاه پاسداران تشکیل شد.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور با توجه به نظرات اندیشمندان دنیا، بیان کرد: بسیاری پایان تاریخ را براساس چالش بین اسلام و دیدگاه لیبرال و غربی می‌دانند و تاکید دارند آن اسلامی در جهان توسعه پیدا می‌کند که خاستگاه آن در ایران است. 

وی تصریح کرد: باید گفت که در بحث عمق‌بخشی خارجی، کف خیابان‌های دنیا امروز با ما همسو شده است، انقلاب اسلامی انفجار نوری بود که علاوه بر داخل کشور در دنیا هم تاثیر‌ گذاشته است. 

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور افزود: امام نگاه سیستمی و سیاسی برای ما آورد و در این نوع از نگاه راهبردی سردار حجازی، سردار سلیمانی و دیگر مدافعان حرم نقش آفرینی کردند.

سردار رضایار از قول شهید تهرانی مقدم گفت: آدم‌های ضعیف به اندازه تجهیزات و امکاناتشان و انسان‌های قوی بر طبق آرزوهایشان کار می‌کنند و محصول تفکر این شهید بود که نیروی هوایی کشورهای غربی در یک روز نابود شدند.

وی افزود: این نگاه تمدنی که ما را به عظمت می‌رساند، سنگ را در دست جوان فلسطینی به پهپاد تبدیل کرد .

وی تصریح کرد: آینده برای ما کاملا روشن است و می‌دانیم در نگاه تمدنی ما جایگاه امام زمان(عج) کجاست و ابتدا و انتهای جهان برای ما مشخص است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم