Web Analytics Made Easy - Statcounter

به رسم هر ساله، مهمانسرای حضرت رضا(ع) در ایام ماه رمضان مهیای پذیرایی از مهمانان ویژه این ماه مبارک می‎شود.

به گزارش قدس آنلاین، سال‎ها، سفره‌های افطار به گستره صحن‌های حرم مطهر ثامن الحجج(ع) پهن می‌شد و زائران و مجاوران از خوان کرامت امام هشتم متنعم می‌شدند. اما با شیوع ویروس کرونا، دو سالی است که غذای مهمانسرای حضرت رضا(ع) در طول ماه مهمانی خدا بین اقشار بی‌بضاعت شناسایی شده در حاشیه شهر مشهد توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی غلامی مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی اعلام کرد: در طول ماه مبارک رمضان، روزانه افزون بر ۳ هزار پرس غذای متبرک در مهمانسرای حضرت رضا(ع) طبخ و بین اقشار بی‌بضاعت حاشیه شهر مشهد توزیع می‌شود.

وی، هدف از اجرای این طرح در مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد را حمایت و پشتیبانی از خانواده‌های فرودست و بی‌بضاعت در طول ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: تا پایان اجرای این برنامه، در مجموع حدود ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم با همراهی خادمان کشیک‎های مختلف خدمت در بارگاه منور رضوی میان خانوارهای نیازمند حاشیه‌نشین توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: رعایت دقیق دستور العمل‎های بهداشتی در جزء‌جزء فرایند تهیه و پخت غذای گرم توسط خادمان دست اندرکار اجرای طرح در اولویت قرار دارد. وی یادآور شد: در ایام و مناسبت‌های خاص این ماه چون روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) و لیالی پر فیض قدر، میزان طبخ و توزیع غذای متبرک برای بهرمندی بیشتر نیازمندان از خوان پر برکت امام هشتم افزایش می‌یابد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: توزیع ماه مبارك رمضان غذای متبرک حاشیه شهر مشهد هادی غلامی شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد