Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:32:53 GMT

قیمت میوه و صیفی در عمده فروشی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۸۳۴۶

قیمت میوه و صیفی در عمده فروشی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، مصطفی دارایی‌نژاد در خصوص قیمت انواع صیفی و سبزی پرمصرف در بازار گفت: فلفل تند ریز از ۶۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان، بادمجان دلمه‌ای از ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان، بادمجان قلمی از ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان، بادمجان گلخانه‌ای از ۶۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰, باقالی از ۶۰۰۰ تا ۹۰۰۰, پیاز زرد از ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰, پیاز شیری از ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰, پیاز نو از ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ هزار تومان، فلفل دلمه‌ای سبز ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان، کاهو رسمی از ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰, کاهو پیچ سالادی ۳۵۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان، کدو مسمایی ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ هزار تومان، گل کلم از ۴۰۰۰ تا ۷۰۰۰، گوجه فرنگی بوته رس از ۳۵۰۰ تا ۵۵۰۰، کلم سفید از ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰، کلم قرمز از ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، لوبیا سبز از ۱۲۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰، هویج از ۴۰۰۰ تا ۶۵۰۰، سیب زمینی کهنه از ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰، سیب زمینی نو از ۳۵۰۰ تا ۶۰۰۰, کرفس از ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰, لیمو ترش سنگی از ۱۲۰۰۰ تا ۱۷۰۰۰, سبزی خوردن ۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰ وسبزی جور ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیر خشک از ۲۵۰۰۰ تا ۳۰,۰۰۰ تومان و سیر تازه از ۱۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه بار فروشان گفت: پرتقال خونی شمال از ۱۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰, پرتقال خونی جنوب ۱۲۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰, پرتقال تامسون شمال از ۱۱۰۰ تا ۱۵۰۰۰, پرتقال رسمی جنوب از ۸۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰, پرتقال رسمی شمال از ۷۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰, سیب قرمز مراغه از ۹۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰، سیب زرد دماوند از ۱۲۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰, سیب قرمز دماوند از ۴۰۰۰ تا ۸۰۰۰, سیب زرد لبنانی میانه از ۹۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰, کیوی از ۱۵۰۰۰ تا ۲۲۰۰۰, هندوانه محبوبی از ۳۵۰۰ تا ۶۰۰۰, هندوانه خطی از ۳۰۰۰ تا ۵۵۰۰, خیار رسمی از ۷۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰، خیار گلخانه‌ای از ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰، لیمو شیرین از ۱۰۰۰۰ تا ۱۲۵۰۰, نارنج از ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰, گریپ فورت توسرخ از ۸۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰, گریپ فروت سفید از ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰, نارنگی تخم پاکستانی از ۱۶۰۰۰ تا ۲۵,۰۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

دارایی نژاد افزود: هم اکنون موز با قیمت ۲۷۰۰۰ تا ۳۱۰۰۰ در میدان عمده فروشی عرضه می‌شود.

کد خبر 5191968

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه بار فروشان قیمت میوه قیمت نفت قیمت مرغ قیمت دلار ویروس کرونا تولید نفت بانک مرکزی ایران سازمان بورس و اوراق بهادار اقتصاد آمریکا سهام عدالت شاخص کل بورس وزارت جهاد کشاورزی بورس تهران قیمت طلا قیمت یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی استقلال و ذوب آهن به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار استقلال و ذوب آهن در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار استقلال و ذوب آهن سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی استقلال و ذوب آهن

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط استقلال و ذوب آهن

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار استقلال و ذوب آهن را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750467

دیگر خبرها

  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • (عکس) بخندیم یا گریه کنیم؟؛ میوه فروشی که روی گوجه سبز برچسب هندوانه زد
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • درباره میوه‌فروشی که ۱۶ سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است!
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir