Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری طی حکمی غلامرضا منصورفر، عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه را به سمت سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی منصوب کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، در قسمتی از این حکم وزیر علوم  ضمن تشکر از زحمات دکتر نیکبخت ریاست پیشین پارک علم و فناوری استان، خطاب به دکتر منصور فر بیان کرده است:

 امید است با تدبیر جناب عالی و تعامل موثر با مدیریت استان و دانشگاه های بزرگ منطقه، برنامه های اجرایی پارک تدوام یابند و شرایط لازم برای رشد و توسعه کمی و کیفی پارک در عرصه های کالبدی و محتوایی  و نقش آفرینی هر چه بیشتر در زیست بوم کارآفرینی و نوآوری فراهم آید و جایگاه پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در برنامه های توسعه ای منطقه ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتصاب پارک علم و فناوری پارک علم و فناوری آذربایجان غربی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی با اشاره به این که مرحله اول کنکور ششم و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار داوطلب شرکت کرده اند که سهم آذربایجان غربی از این تعداد ۵۲ هزار داوطلب است گفت:  ۶۰ درصد شرکت کنندگان را خانم ها و ۴۰ درصد را نیز آقایان تشکیل می دهند.

آقای چهرگانی افزود: صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه داوطلبان گروه های انسانی و ریاضی، بعد از ظهر پنج شنبه داوطلبان رشته های فرعی هنر و زبان های خارجی و صبح روز جمعه نیز داوطلبان رشته علوم تجربی به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در رشته علوم تجربی ، ۱۹ هزار داوطلب در رشته علوم انسانی و ۲۵۰۰ داوطلب در رشته علوم ریاضی و فیزیک به رقابت خواهند پرداخت.

نماینده سازمان سنجش در استان همچنین از برگزاری مرحله دوم آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تاریخ ۷ و ۸ تیر ماه در ۱۶ شهرستان استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود