Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک ایران زمین موفق شد به عنوان نخستین بانک کشور، سامانه همراه بانک خود را به سامانه صیاد بانک مرکزی متصل کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، با توجه به اطلاعیه‌های بانک مرکزی، چک‌های جدید که با رنگ بنفش از ابتدای سال 1400 چاپ و منتشر می‌شود باید هنگام صدور، دریافت و انتقال در سامانه صیاد ثبت شوند در غیر این صورت، این چک‌ها کارسازی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دسترسی به سامانه صیاد بانک مرکزی از طریق همراه بانک ایران زمین برای ثبت اطلاعات چک فراهم شده است. سامانه همراه بانک ایران زمین که پیش از این ده ها سرویس بانکی را به کاربران و مشتریان این بانک ارایه می داد، هم اکنون به سامانه صیاد متصل شده است و مشتریان این بانک می توانند به آسانی و با خیالی آسوده، از خدمات چک براساس فرآیندهای جدید قانون چک استفاده کنند.
برای استفاده از خدمات، لازم است افراد با تلفن همراهی که سیم کارت آن متلعق به خود آنهاست وارد این برنامه موبایلی شوند و شناسه صیادی برگ چک را در سامانه وارد کرده و بعد از احراز هویت ، مشخصات برگ چک برای صادرکنندگان چک یا تأیید مندرجات برگ چک برای دریافت کنندگان برگ ثبت کنند .
همچنین صادرکنندگان چک برای ثبت آن در سامانه صیاد، در مرحله احراز هویت باید مشخصات کارت بانکی را وارد کنند که دسته چکشان را صادر کرده است. دریافت‌کنندگان و انتقال‌دهندگان چک می‌توانند مشخصات هر کدام از کارت‌های بانکی خود را وارد کنند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سامانه صیاد ایران زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه‌چیز درباره ناو شهید مهدوی؛ ناو مجهز به موشک بالستیکی که وارد نیمکره جنوبی زمین شد

ناو اقیانوس‌پیمای «شهید مهدوی» نیروی دریایی سپاه با عبور از مدار صفردرجه (خط استوا) وارد نیمکره جنوبی زمین شد.

به گزارش صداوسیما این اولین ماموریت دوربرد دریایی سپاه از لحاظ طی مسافت و نوع ماموریت است که به نام ناو شهید «نادر مهدوی» ثبت می‌شود.

ناو شهید مهدوی که در اسفند ۱۴۰۱ به نیروی دریایی سپاه الحاق شده، بیش از ۲۱۰۰ تُن وزن دارد، طول آن ۲۴۰ متر و عرض آن ۲۷ متر است.

این ناو انواع رادار‌های پیشرفته نظیر رادار سه‌بعدی، سامانه‌های موشکی، سطح به سطح، سطح به هوا و سامانه سوم خرداد و سایر سامانه‌های مخابراتی پیشرفته را داراست و در نوع خود از جمله ناو‌های خاص کشور محسوب می‌شود. علاوه بر این، ناو شهید مهدوی اولین شناور ایرانی مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد است.

در بهمن ماه سال گذشته، خبر رسمی شلیک موشک بالستیک از روی این شناور منتشر شد و طبق تصاویری که نیروی دریایی سپاه منتشر کرد، ۲ موشک بالستیک با برد تقریبی ۱۷۰۰ کیلومتر از داخل ۲ کانتینر به سمت اهداف خود شلیک شدند.

دیگر خبرها

  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • وزیر کشور: بازگشت ۱.۵ میلیون اتباع خارجی به کشور‌های خود/ اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • همه‌چیز درباره ناو شهید مهدوی؛ ناو مجهز به موشک بالستیکی که وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • ناو «شهید مهدوی» وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!
  • به مناسبت روز مادر در اسپانیا؛ بازیکنان ختافه همراه مادران‌شان وارد زمین شدند / فیلم
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد