Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله دری نجف آبادی گفت: خون بزرگانی همچون شهید صیاد شیرازی در رگ‌های ارتش انقلابی و مکتبی جاری است و فرماندهان و نیروهای ارتش در رده‌های مختلف، با افتخار ادامه‌دهنده راه و منش شهدا هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت روز ارتش گفت: ارتش همیشه قهرمان، مظهر اقتدار و عظمت نظام اسلامی است و نقش راهبردی این نیروی انقلابی در صیانت از آرمان‌های انقلاب باید در جامعه برجسته‌سازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: ۲۹ فروردین در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران یادآور درایت و دوراندیشی امام راحل است که با نام‌گذاری این روز به نام ارتش توطئه عناصر ضدانقلاب که سودای انحلال ارتش را در سر می‌پروراندند، خنثی نمود.

وی افزود: نقش‌آفرینی‌های سترگ و سرنوشت‌ساز ارتش قهرمان در دفاع مقدس و خنثی‌سازی فتنه‌ها و بحران‌آفرینی‌های استکبار جهانی و ضدانقلاب داخلی و خارجی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز و خدمات صادقانه این نیروی انقلابی در مقابله شیوع ویروس منحوس کرونا در بیش از یک سال گذشته از مصادیق معرفی ارتش انقلابی، ولایتمدار و تکلیف مدار است که شعار ارتش فدای ملت را متجلی می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در ادامه این پیام آورده است: بدون شک تداوم خدمت و تلاش‌های مؤمنانه و دستیابی به پیشرفت‌های راهبردی و بازدارنده ارتش در حوزه‌های نظامی و دفاعی و برخورداری از سرمایه انسانی مؤمن و ولایتمدار در کنار دیگر نیروهای مسلح سدی مستحکم در برابر زیاده‌‌خواهی‌های دشمنان نظام اسلامی خواهد بود.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: ۲۹ فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران فرصتی ارزشمند برای تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره الهام‌بخش شهیدان و حماسه‌سازان ارتش قهرمان در عرصه‌های دفاع از ایران اسلامی است و بدون شک نام این عزیزان همواره جاودان خواهد بود.

وی در ادامه اظهار داشت: خون بزرگانی همچون شهید صیاد شیرازی که ۲۴ فروردین‌ماه سالگرد عروج ملکوتی وی بود در رگ‌های ارتش انقلابی و مکتبی جاری است و فرماندهان و نیروهای ارتش در رده‌های مختلف، با افتخار ادامه‌دهنده راه و منش شهدا هستند و تا آخرین قطره خون خود از کیان این مرزوبوم صیانت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: ایران اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش، قدرت مطلق منطقه را دارد و سبزپوشان نظام باید با اتکا بر داشته‌ها و ظرفیت‌های موجود، همواره به فکر پیشرفت این نهاد باشند و با ابداعات در زمینه‌های مختلف جنگی و نظامی، جایگاه خود را هر روز در بین قدرت‌های نظامی دنیا مستحکم‌تر کند.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: اینجانب با تعظیم به مقام شامخ ۴۸ هزار شهید گلگون‌کفن ارتش و تبریک این روز فرخنده به‌تمامی رزمندگان و جان‌برکفان غیور ارتشی آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت برای فرماندهی معظم کل قوا، سربلندی ملت همیشه در صحنه و توفیقات روزافزون نیروهای مسلح به‌خصوص ارتش همیشه قهرمان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دری نجف آبادی ارتش انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا

برخی از اعضای حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما) نسبت به حضور برخی از اعضای این حزب در لیست امنا اعتراض داشته و لیست ۱۶ نفره‌ای مجزا از لیست ائتلافی رزما و امنا منتشر کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار لیست امنا برای دور دوم انتخابات، برخی از اعضای حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما) نسبت به حضور برخی از اعضای این حزب در لیست امنا اعتراض داشته و لیست 16 نفره‌ای مجزا از لیست ائتلافی رزما و امنا منتشر کردند.

متن اطلاعیه اعتراضی این افراد به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم
برادران و خواهران عضو حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما)

با توجه به اینکه لیست امنا با همکاری برخی اعضای رزما اعلام شده و در لیست ارائه شده تعدادی افراد که در دوره نمایندگی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی شائبه تخلفات مالی در باره آنان مطرح است و به همین دلیل غیر انقلابی و با هزینه‌های تبلیغاتی در انتخابات موجب خدشه در نام و پیشینه پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس شده‌اند، ما برخی از اعضای شورای مرکزی رزما نسبت به ائتلاف با امنا اعتراض خود را اعلام و لیست شانزده نفره خود را برای دور دوم انتخابات حوزه تهران، ری، اسلامشهر و پردیس منتشر و از مردم انقلابی خصوصا پیشکسوتان دفاع مقدس و جریانات حزب اللهی درخواست می‌کنیم به نمایندگان اصلح و انقلابی اعتماد و رای خود را جهت اعتلای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب به لیست پیوست بدهند.

محمد سراج
بیژن نوباوه
علیرضا سلیمی
غلامحسین رضوانی
زهره سادات لاجوردی
حسین صمصامی
زهره طبیب زاده
مجتبی زارعی
حسین نجابت
مجتبی رحماندوست
پیمان فلسفی
ابوالفضل ظهره‌وند
محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
حسن خجسته باقرزاده
مهدی عسگری
علی اصغر پورمحمدی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی