Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته اخیر یعنی از ۲۰ تا ۲۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۰، تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده در کشور، ۱۴۱۸۹۹ مورد بوده است. همچنین تعداد موارد بستری جدید در این هفته ۲۰۰۳۹ نفر بوده است و متاسفانه ۱۷۹۹ نفر در این هفته به دلیل ابتلا به کرونا در کشور جان باخته‌اند.

به گزارش برنا؛ وضعیت صعودی کرونا در تعدادی از استان‌ های کشور به شرح ذیل است :

لرستان

در استان لرستان نیز روند موارد بستری به طرز نگران‌کننده‌ای افزایش یافته و افزایش موارد فوت نیز دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بروز موارد بستری و میزان مرگ و میر استان از متوسط کشوری بیشتر است.

گیلان

روند بستری و فوت استان در هفته اخیر به طرز نگران‌کننده‌ای افزایش یافته و بروز موارد بستری و مرگ و میر در این استان از متوسط کشوری بالاتر است.

سمنان

روند بستری و فوت در هفته اخیر به میزان نگران‌کننده‌ای افزایش یافته است. میزان بروز موارد بستری استان، از متوسط کشوری بیشتر شده است، اما میزان فوت کمتر بوده است. هرچند که به موازات کشور افزایش یافته است.

خوزستان

موارد بستری استان و میزان فوت در این هفته افزایش یافته است. بروز موارد بستری و مرگ‌ومیر استان از متوسط کشوری بالاتر است، اما آهنگ رشد تا حدی کاهشی شده است که امید می‌رود این کاهش ادامه یابد.

البرز

روند افزایشی بستری استان در هفته اخیر به طرز نگران‌کننده‌ای تداوم یافته و فوت نیز افزایش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ و میر از متوسط کشوری بیشتر است.

قزوین

در این استان موارد بستری به طرز نگران‌کننده و فوت نیز در هفته اخیر افزایش یافته است. بروز موارد بستری و مورتالیتی از متوسط کشوری بیشتر است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا در استانها متوسط کشوری بیشتر بروز موارد بستری افزایش یافته نگران کننده ای هفته اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستری شدن آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی

آرمین زارعی به دلیلی فشار عصبی از ساعاتی پیش در بیمارستانی در تهران بستری شده است.

به گزارش صبا، این خواننده که در هفته‌های گذشته با کمپانی طرف قرارداد سابق خود به مشکلاتی برخورده، به نظر می‌رسد همچنان درگیر این موضوعات است و حالا احتمالا شدت این فشارها و موارد دیگر جوری ست که احوالات جسمی آرمین را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

 این خواننده هفته گذشته در نامه‌ای به دفتر موسیقی ارشاد خواستار ممانعت از هرگونه اقدامی در خصوص قرارداد مورد بحث با شرکت مربوطه شد و مدعی‌ست آن قرارداد از سوی او فسخ شده است. این در شرایطی‌ست که کمپانی ترانه شرقی برای روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت کنسرت این خواننده را قرار است برگزار کند و تبلیغات محیطی گسترده ای را نیز در سطح شهر انجام داده و بلیت فروشی کرده است.

حالا در ساعات گذشته آرمین زارعی از شدت فشار عصبی در بیمارستان بستری شده و مشخص نیست آیا کنسرت این خواننده ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت در تهران روی صحنه خواهد رفت یا خیر.

کمپانی «ترانه شرقی» همچنان درباره همه حواشی این دو هفته سکوت اختیار کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شروع کنسرت‌های بهاری با جهش در قیمت بلیت ؛ چه کنسرتی؟ کدام شهر؟ کنسرت‌های اردیبهشت تهران کدامند؟

دیگر خبرها

  • وضعیت بارندگی تهران در پنجشنبه و جمعه آخر هفته
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها؛ قیمت بیت‌کوین صعودی شد؟
  • آرمین زارعی بستری شد
  • آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی بستری شد
  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • بستری شدن آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی
  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • قیمت نفت صعودی شد
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳