Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@11:00:56 GMT

تصاویری خاص از یمنی ها در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۸۸۹۵

انتشار تصاویری  از مردم یمن در نخستین روز ماه رمضان در صدر پربازدیدترین های شهر خبر قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی شهر خبر، سایت خبری نامه‌نیور با انتشار این تصاویر نوشت: در نخستین روز از ماه مبارک رمضان حضور مسلمانان در مساجد یمن و قرائت قرآن آغاز شده است. بازار‌های یمن نیز با حضور مردم رونق پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2500 میلیارد تومان به 60 میلیون ایرانی به عنوان بسته حمایت معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان واریز شد. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش تحریریه، سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها زمان واریز بسته حمایت معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان را ساعت 24 چهارشنبه 25 فروردین ماه اعلام کرده بود. بر این اساس 60 میلیون نفر مشمول بسته معیشتی ماه رمضان شدند که همان افراد دریافت کننده یارانه معیشتی هستند؛ یارانه معیشتی کمک نقدی ماهانه ای است که از زمان افزایش قیمت بنزین در آبان ماه 1398 هر ماه پرداخت می شود.

سومین خبر پربازدید به چگونگی رفع خشکی دهان در ماه رمضان اختصاص داشت. به گزارش وبدا،  کارشناس مسئول سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی خراسان شمالی گفت: برخی افراد مانند بیماران دیابتی از خشکی و سوزش بافت‌های دهان طی روزه ‌داری گله می‌کنند. دکتر مهین یاهوئیان افزود: حتی گاهی فرد متوجه خشکی دهان نیست و فقط احساس می‌کند وقتی روزه می‌گیرد در مخاط دهان احساس سوزش و گاهی درد دارد. دکتر یاهوئیان توصیه کرد: به منظور رفع خشکی دهان، شستشوی دهان با آب و استفاده از قرص‌های افزاینده بزاق با مشورت دندانپزشک موثر است.

دیگر خبر پربازدید در رابطه با نماهنگی به مناسبت ماه رمضان بود. به گزارش مهر، گروه هم‌آوایی «الغدیر» از مجموعه‌های فعال موسیقی مذهبی نماهنگ «ماه عبادت» را به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان با مشارکت شهروندان تهرانی تولید کرد. هادی نصیری سرپرست گروه هم آوایی «الغدیر» در این خصوص گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تلاش کردیم تا به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نماهنگی را با ایده‌ای متفاوت تولید و منتشر کنیم. این نماهنگ به تازگی با عنوان «ماه عبادت» پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان، به دلیل سهولت دسترسی به اخبار از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: خراسان شمالی قرآن ماه رمضان موسیقی یمن ماه مبارک رمضان ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت

در بخشنامه معاونت بهداشت وزارت بهداشت به معاونان بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با تاکید بر نقش مهم سلامت دهان و دندان در سلامت عمومی و ارتقای کیفیت زندگی و بهبود شاخص‌های سلامتی، آمده است: تاثیر دو سویه بیماری‌های پریودنتال و دیابت، نقش بیماری‌های دهان و دندان در بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری‌های تنفسی و زایمان زودرس و تولد نوزاد با وزن کم مشخص شده است. بیماری‌های دهان و دندان به عنوان شایعترین بیماری‌های غیرواگیر شناخته می‌شود؛ لذا بهره گیری از دیدگاه عوامل خطر مشترک در بیماری‌های دهان و دندان و سایر بیماری‌ها به کنترل هر دو دسته بیماری‌ها کمک می‌کند.

در این بخشنامه با یادآوری شعار جامعه جهانی دندانپزشکی FDI با عنوان «دهان شاد و سالم، بدن شاد و سالم»، عنوان شده است: پویش سلامت دهان و دندان که از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، فرصت مغتنمی برای آگاهی رسانی به مردم و افزایش سواد سلامت دهان و دندان جامعه است. این پویش با هدف «افزایش آگاهی جامعه درباره نقش سلامت دهان و دندان در سلامت همه جانبه» برگزار می‌شود.

شعار‌های روز‌های اول تا سوم این پویش عبارتند از: ۱۷ اردیبهشت «دهان دریچه سلامت»، ۱۸ اردیبهشت «سلامت دهان و دندان، سلامت کودک» وروز ۱۹ اردیبهشت نیز «نقش سازمان‌های دولتی و نهاد‌های مردمی در سلامت دهان و دندان».

«پویش سلامت دهان و دندان» با همکاری آموزش و پرورش، کانون‌های پرورش فکری، بهزیستی، مهدکودک ها، دانشکده‌های دندانپزشکی، انجمن‌های علمی و صنفی دندانپزشکی، نظام پزشکی، شهرداری، صدا و سیما و رسانه‌های جمعی و با بهره گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی برگزار خواهد شد.



باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • رمضان قدیروف خود را سرحال در باشگاه نشان داد
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • برگزاری «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت