Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@13:52:30 GMT

۱۲ واحد نقض کننده شیوه نامه های بهداشتی در جهرم پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۸۹۹۲

۱۲ واحد نقض کننده شیوه نامه های بهداشتی در جهرم پلمب شد

رحمانیان از پلمب ۱۲ واحد صنفی شهرستان جهرم به سبب نقض شیوه نامه های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رحمانیان»، امروز (یکشنبه ۲۹ فروردین) در جمع خبرنگاران گفت: در دوره محدودیت‌های کرونایی در بازدیدهای صورت گرفته توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای، ۱۲ واحد بهداشتی متخلف شناخته و طی شبانه روز گذشته با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی پلمب شدند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: این واحد ها شامل نانوایی، رستوران، عرضه قلیان، تهیه و عرضه قهوه، لبنیات فروشی و پست بانک بودند.

 

رحمانیان تصریح کرد: بازرسان بهداشتی با هدف بهبود و ارتقاء سطح سلامت شهروندان، با جدیت کامل بر کلیه واحدهای تحت پوشش نظارت مستمر داشته و در صورت شناسایی واحدهای متخلف برابر مقررات برخورد و پس از صدور اخطارهای لازم نسبت به پلمب مکان اقدام می کنند.

 

وی اظهار داشت: در راستای نظارت بر رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در شهرستان های جهرم و خفر، از ابتدای وضعیت قرمز شهرستان در پیک چهارم کرونا بیشتر از ۲ هزار و ۵۰۰ بازدید به صورت سرزده از این مکان‌ها انجام گرفته است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمک شایانی به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا می کند لذا مردم باید همگام و هم‌راستا با مدافعان سلامت در رعایت این پروتکل‌ها کوشا باشند.

 

رحمانیان عنوان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در سطح شهرستان، با سامانه رسیدگی به شکایات ۱۹۰ تماس گرفته تا در اسرع وقت نسب به رسیدگی موضوع اقدام شود.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: پلمب واحدهای صنفی متخلف پلمب واحدهای صنفی پلمب واحد صنفی پلمب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار
شد.

در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.

همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.

در این جلسه علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.

کد خبر 6097508

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • عرضه نقدی ریسپکت ۲ در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • عملیات ساخت ۴ واحد آموزشی در شهرستان صومعه سرا
  • ۲۹ واحد صنفی آلاینده و مزاحم در ساوه پلمب شد
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • (ویدئو) فیلم لحظه پلمب طلافروشی‌ها در مشهد
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد