Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@13:34:52 GMT

مهدی ترابی به علی علیپور رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۹۰۰۱

مهدی ترابی در بازی با الریان پنجمین پاس گلش را برای هم تیمی هایش ارسال کرد

مهدی ترابی به رکورد پاس گل‌ های علی علیپور در لیگ قهرمانان آسیا رسید.

به گزارش طرفداری، مهدی ترابی در مصاف با الریان قطر نمایش فوق العاده ای داشت و با تکیه به سرعت، دوندگی زیاد و تکنیک فوق العاده اش توانست نقش انکارناپذیری در پیروزی تیمش ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی ترابی در این دیدار یک پاس گل به کمال کامیابی نیا داد تا پرسپولیس به بازی برگردد. ترابی نه تنها با این پاس گل پرسپولیس را به بازی برگرداند بلکه به رکورد علی علیپور نیز رسید. علی علیپور تا قبل از بازی دیشب پرسپولیس و الریان با 5 پاس گل در بین سرخ پوشان در لیگ قهرمانان آسیا رکوردار بود که ترابی هم با پاس گل دیشب خود به این رکورد رسید. ترابی در بازی های پیش رو قطعا می تواند تعداد پاس گل هایش را به تعداد قابل توجهی افزایش دهد.

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با حسن حبیبی: هرچه انتخاب کنم غلط است؛ انتخاب تیم 11 نفره قرن بسیار سخت است ترفند پژمان جمشیدی در روزهای کرونایی برای حفظ سلامتی! اعتراض تند علی کریمی علیه فدراسیون جدید: الحق که روی قبلی ها را سفید کردید! ام باپه خطاب به توماس مولر: لذت ببر توماس! هانسی فیلیک اعلام کرد: از بایرن مونیخ به تیم ملی آلمان می روم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی ترابی علی علیپور پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد علیپور بنائی دانشیار گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به‌عنوان عضو کمیته برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی فوتونیک، اپتیک و لیزر در شهر پورتو کشور پرتغال در سال ۲۰۲۵ با عنوان کنفرانس PHOTOPTICS ۲۰۲۵ انتخاب شد.

در حال حاضر علیپور بنائی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و تنها ایرانی کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم