Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - شهردار شهرکرد گفت: در حال حاضر نمی‌توان زمان دقیقی را برای انجام پروژه‌ها و ازجمله پروژه برج دوقلو متصور شد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از   شهرکرد  ، بهادر عبدالغنی در جلسه تعیین تکلیف پروژه برج دوقلوی شهرکرد اظهار داشت: پروژه برج دوقلو از سال 89 در مجموعه مدیریت شهری شروع شد که به علت مشکلاتی که وجود داشت تاکنون به نتیجه مطلوب نرسیده اما مجموعه مدیریت شهری در تلاش است تا با یک تصمیم درست، این پروژه به نتیجه برسد که در همین راستا با مصوبه شورای اسلامی مقرر گردید پروژه به مزایده گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  کار کارشناسی هیئت 3 نفره با معرفی کانون کارشناسان انجام و شرایط مزایده کاملاً مشخص و درحال بررسی در صحن علنی شورا می‌باشد که امیدواریم مزایده برگزار و با اقبال عمومی مواجه شود که عدد این مزایده می‌تواند برای مجموعه مدیریت شهری اثرگذار باشد.

عبدالغنی تصریح کرد: اما اگر از مزایده توفیقی حاصل نشد بحث مشارکت و با انجام پروژه در فازهای مختلف توسط شهرداری پیگیری می‌شود اما در حال حاضر نمی‌توان زمان و تاریخ دقیقی را برای انجام پروژه‌ها متصور شد.

شهردار شهرکرد بیان کرد: شرح خدمات و وظایف مربوطه به شورای اسلامی شهرکرد ارائه شده که شورای شهر یا طرح جدید ارائه می‌دهد و یا طرح شهرداری را با موارد مدنظر به تایید می‌رساند.

به گزارش تسنیم، پروژه برج دوقلوی شهرکرد از سال 89 شروع شد و قرار بر این بود که در 26 طبقه و در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع تا سال 91 به اتمام برسد اما این پروژه با معضلات و مشکلات فراوانی روبرو شد و پس از گذشت حدود 11 سال، نیمه‌تمام باقی مانده است.

تدوین بودجه شهرداری شهرکرد براساس برنامه 5 ساله / مشکلات برج‌های دوقلو برطرف می‌شودچهارمحال و بختیاری| معضلات برج‌های دوقلوی شهرکرد بررسی شدبرج‌های دوقلوی شهرکرد به مجتمع "ورزشی ـ سلامت" تبدیل می‌شوند

پروژه‌ای که تعیین تکلیف آن در اذهان عمومی و رسانه‌ها در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است و همچنان مشخص نیست سرنوشت آن چه شود، اگر از معضلات بعد از احداث این پروژه مانند ترافیک و برخی مشکلات اجتماعی گذر کنیم، هدررفت بودجه و بدهی‌های زیادی که این پروژه به مدیریت شهری شهرکرد وارد کرد، مسئله مشهودی است.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه برج دوقلو دوقلوی شهرکرد مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس

پانصد و هفتاد ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها با هدف حل و فصل مشکلات تشکیل و در جهت توسعه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی اتخاذ تصمیم شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این جلسه گفت: این نشست با طرح موضوعات ۲۸ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه و تعیین تکلیف یک واحد صنعتی تولید انواع قالب‌های پیشرفته فلزی و با ارائه نظرات کارشناسی در جهت حل مسائل و مشکلات و تولید بیش از پیش این واحد تولیدی موانع برگزار شد که در آن تصمیماتی درباره این مشکلات اتخاذ شد.

حمیدرضا ایزدی اظهار کرد: نشست‌های تخصصی و کارگروه تسهیل استان فارس با نگاه تسهیلگری، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید، مشکلات واحد‌های تولیدی را بررسی و حل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد