Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@00:46:01 GMT

قطع برق ۳۰۰ مشترک روستایی در گناوه

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۹۱۷۷

قطع برق ۳۰۰ مشترک روستایی در گناوه

مدیر کل بحران وزارت نیرو از قطع برق ۳۰۰ مشترک روستایی در زلزله امروز در گناوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، میثم جعفرزاده مدیر کل بحران وزارت نیرو  با اشاره به وقوع زلزله در استان بوشهر گفت: طبق آخرین اطلاعات دریافتی پس از حادثه زلزله امروز، در لحظات ابتدایی زلزله ۶ فیدر فشار متوسط قطع شد که به تبع آن قسمتی از شهر‌های بندر گناوه، دیلم و روستا‌های اطراف دچار خاموشی شدند؛ در حال حاضر تنها ۲ فیدر دچار قطعی است که پیش‌بینی می‌شود در کمتر از یک ساعت دیگر وصل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو اظهار کرد: احتمال سیم پارگی نیز با توجه به تخریب دیوار‌ها وجود دارد که با رعایت ایمنی در حال رفع عیب هستیم.

 

او در رابطه با وضعیت روستا‌ها نیز اظهار کرد: در روستا‌ها هم در حال حاضر سه روستا با حدود ۳۰۰ مشترک دچار خاموشی هستند که عمده خاموشی‌ها به علت تخریب دیوار منازل بوده و رعایت مسائل ایمنی برای برق‌دار کردن، اهمیت بالایی دارد.


جعفرزاده در پایان با بیان اینکه تمامی تیم‌های عملیاتی در منطقه در حالت آماده باش هستند، اضافه کرد: خوشبختانه در حوزه شبکه آبرسانی در مناطق زلزله‌زده مشکل خاصی وجود ندارد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: زلزله گناوه قطعی برق برق زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان

معاون فرماندار همدان گفت: مهاجرت از روستاها به شهر و کم شدن جمعیت روستایی طی چند دهه اخیر باعث گسترش بی‌رویه جمعیت شهری و کاهش جمعیت تولید کننده روستایی شده است و باید با حمایت از اشتغال روستایی تلاش کرد تا مهاجرت معکوس از شهر به روستا اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، اسدالله ربانی‌مهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی، توسعه زیرساخت‌ها و اختصاص امتیازات ویژه باعث مهاجرت به روستاها، کاهش جمعیت شهری و رونق روستا خواهد شد.

وی افزود: شغل‌هایی همچون کشاورزی، مشاغل خانگی، خیاطی و قالی‌بافی، صنایع‌دستی، نان‌های خانه‌پز و زنبورداری از کسب و کارهای موفق در روستاها است و روستاهای ابرو و چشین در کنار گردشگری، ظرفیت خوبی برای توسعه اقتصادی دارند.

معاون فرماندار همدان با تقدیر از برادران بختیاری در توسعه کسب‌وکار در این روستا، ادامه داد: از کسب‌وکارهای بانوان این روستا حمایت و به برگزاری نمایشگاه‌ها و تسهیلات کمک خواهیم کرد.

ربانی‌مهر تصریح کرد: دفتر کارآفرینی با مشارکت خوب بانوان و مدیریت برادران بختیاری، اقدامات خوبی را با هدف اشتغال‌زایی و رونق تولید در رشته‌های قالیبافی، خیاطی، کشاورزی، نان خانه‌پز در حوزه اشتغال‌زایی و برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی انجام داده است.

وی گفت: مهاجرت از روستاها به شهر و کم شدن جمعیت روستایی طی چند دهه اخیر باعث گسترش بی‌رویه جمعیت شهری و کاهش جمعیت تولید کننده روستایی شده است و باید با حمایت از اشتغال روستایی تلاش کرد تا مهاجرت معکوس از شهر به روستا اتفاق بیفتد.

کد خبر 748674

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته