Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه درخصوص حمایت از تیم ملی فوتبال و فوتسال به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش برنا، شهاب الدین عزیزی خادم در دیداری صمیمانه با محمد باقر نوبخت به بحث و تبادل نظر در خصوص حمایت از تیم ملی فوتبال جهت حضور در رقابت های مرحله اول و نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و اعزام تیم ملی به جام‌ جهانی فوتسال لیتوانی پرداخته و توافق شد تا دغدغه های مالی تیم ملی به بهترین شکل برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار دکتر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه موافقت و دستور اکید داد تا در جهت حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه مالی از تیم‌ ملی و نمایندگان 80 میلیون ایرانی در رقابت های مقدماتی جام جهانی فوتبال و فوتسال اقدام‌ لازم بعمل آید.

همچنین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه بابت این دستور، خواستار حمایت های بیش از پیش از تیم ملی فوتبال ایران در شرایط کنونی باتوجه به حساسیت‌های منطقه‌ای شد تا ملی پوشان ایران در پیکارهای پیش رو با آرامش کامل به میدان بروند.
 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال عزیزی خادم ملی فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی سپاهان رسید

امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان ، شرایط حضوردر مسابقه حساس با سپاهان را پیدا کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.با غیبت دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند بازگشت عالیشاه می تواند خبر خوبی برای اوسمارباشد.

دیدار حساس  پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:300 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم