Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@17:40:45 GMT

پایان کار زورگیر خشن در اتوبان آزادگان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۹۵۲۵

پایان کار زورگیر خشن در اتوبان آزادگان

زورگیر خشن که در پوشش مسافرکشی دست به زورگیری از مسافران می زد دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ " سلمان آدینه وند" فرمانده یگان امداد پلیس تهران گفت: با شکایت های طرح شده از سوی تعدادی از شهروندان با موضوع زورگیری توسط راننده مسافرکش نما در محدوده غرب تهران تیمی از ماموران قرارگاه غرب فرماندهی انتظامی یگان امداد تهران گشت زنی های هدفمند همراه با ماموران پلیس پیشگیری تهران آغار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زورگیری از مسافران در غرب تهران

وی با بیان اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شد که اغلب سرقت ها در حوالی بزرگراه "آزادگان" اتفاق افتاده است و راننده خودروی سواری با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از مسافران زورگیری کرده است، عنوان کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، مسیر تردد خودروی متهم شناسایی شد.

فرمانده انتظامی یگان امداد پایتخت با اشاره به اینکه در گشت زنی های هدفمند خودروی متهم شناسایی شد، اضافه کرد: در یک عملیات پلیسی خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.

بازداشت زورگیر مسافرکش نما در تهران

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از داخل خودرو تعدادی گوشی های سرقتی و یک قبضه سلاح سرد کشف و متهم به سرقتی بودن گوشی ها به شیوه زورگیری از مسافران معترف شد.

وی افزود: با انتقال متهم به قرارگاه غرب این فرماندهی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش تر 4 مرتبه برای تحمل کیفر روانه زندان شده است.

سرهنگ آدینه وند اضافه کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران پلیس پیشگیری قرار گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا زورگیر خشن زورگیری مسافرکش نما زندان اخبار حوادث مسافران غرب تهران اتوبان دستگیر شد زورگیر خشن سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا ایران طلاق قتل زن جوان عکس بورس قیمت آزار و اذیت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران طی ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران دریافت کرده و با حضور در محل و انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند که یکی از اشرار سابقه‌دار این محدوده با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده است؛ اقدامی که سبب رعب و وحشت ساکنان این محل شده بود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت، گفت: تحقیقات کارآگاهان نشان داد که درگیری میان چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و در این میان متهم برای قدرت‌نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

راستی با بیان اینکه مخفیگاه متهم از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت، اظهار کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و پس از هماهنگی با مقام قضائی این فرد در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد، گفـت: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 847518 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم تیراندازی اراذل و اوباش حوادث ایران

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر