Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@03:23:34 GMT

وداع تلخ با «آقا نادر»؛ مرد شماره یک اخلاق

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۹۶۳۰

وداع تلخ با «آقا نادر»؛ مرد شماره یک اخلاق

  جام جم آنلاین - وداعی که در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر انجام شد برای اهالی مازندران، شهروندان قائم‌‎شهر و همه طرفداران تیم نساجی، تلخ است زیرا «آقا نادر» ضمن این‌که کارگر نساجی شماره سه بود، تمام دوران فوتبالی خود را در تیم نساجی گذراند و زننده بیشترین گل‌های متوالی در لیگ‌برتر فوتبال ایران برای نساجی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او به‌ عنوان سرمربی نیز موفق شد به همراه چهار تیم به لیگ‌برتر صعود کند و یک نائب‌قهرمانی جام حذفی را نیز در کارنامه داشت. تقدیر بر این قرار گرفت که نادر دست‌نشان که هوادارانش او را «امپراتور» می‌نامیدند در ۲۷ فروردین به علت کرونا در بیمارستان رازی قائم‌شهر تسلیم مرگ شود اما یاد نادر و صورت آرام و مهربان وی، در قلب مردم شهر ماندگار است. آن روزها قائمشهر دو تیم داشت: نساجی و نفت.
دیروز در حاشیه تشییع جنازه در استادیوم شهید وطنی، حسین مسگر‌ساروی، هم حضور داشت.او درباره دوست، همکار و همبازی‌اش به ما اینچنین گفت: تسلیت می‌گویم به جامعه ورزشی و همه شهروندان مازندران. طرفداران تیم نساجی از نادر دست‌نشان به عنوان مرد اخلاقی یاد می‌کردند و سزاوار نبود این‌گونه از بین ما برود. از بدو تاسیس نساجی - در سال ۶۲ که خودشان هم در تأسیس این تیم نقش مهمی داشت- من و آقا نادر با هم بودیم ضمن این‌که مرحوم دست‌نشان در نساجی سه کار می‌کردند و من در کارخانه نساجی شماره ۲ و
هر دوی ما هم همکار بودیم و هم عشق فوتبال. تیم نساجی به برکت این بازیکن حرفه‌ای فوتبال، افتخارات زیادی کسب کرد تا این‌که من از نساجی جدا شدم و رفتم تیم نفت قائمشهر را تأسیس کردم و از این به بعد ضمن رفاقت و صمیمیت، با هم رقابت هم داشتیم.
این بازیکن اسبق تیم نساجی در مورد خاطراتش هم اینطور می‌گوید: چه روزهایی که همین استادیوم را به وجد نیاورد و شور و عشق و تعصب را به سمت مردم هدیه نداد و یک روز در همین زمین - که در حال حاضر شاهد آخرین وداعش هستیم- به من گفت تمام ارزش فوتبال برای من به این است که ببینم جوانان شهر چند ساعت به استادیوم بیایند، ما گل بزنیم و این جوانان هم شادی کنند. پیشکسوت فوتبال مازندران همچنین از جوانان و مدیران خواست قدر و ارزش پیشکسوتان را بدانند و این‌ محمدباقر محسنی / جام جم قائمشهر 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نادر دست نشان نساجی رایکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین

فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی از جمعه ۷ اردیبهشت ماه در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی از جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران خواهد شد.

«پرویزخان» از ۲۳ اسفندماه در سینما‌های سراسر کشور اکران خود را آغاز کرده بود که با استقبال مخاطبان رو به رو شد.

این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر توانست نظر منتقدان و اهالی رسانه را به خود جلب کند و موفق به نامزدی در ۹ رشته شد و سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول، سیمرغ بلورین بهترین تدوین و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه را دریافت کرد.

سعید پورصمیمی، حمیدرضا پگاه، بهنام تشکر، علی باقری، المیرا دهقانی، خسرو احمدی، مهدی قربانی، یاسین مسعودی، محمد صادق ملک، نیما نادری، روزبه رئوفی، یدالله شادمانی، مهدی فریضه، منوچهر علیپور، امیر دانشجو، سید ابوالفضل موسوی، نصیر ساکی، امیرمهدی کوشکی، علی فرحناک، اسکندر کوتی و مریم سعادت بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فلیم سینمایی «پرویزخان» که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با حمایت وزارت ورزش و جوانان است، درباره پرویز دهداری یکی از متفاوت‌ترین مربیان بزرگ تیم ملی فوتبال ایران است.

عوامل فیلم سینمایی «پرویز خان» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو، طراح صحنه: محسن خدابخشی، طراح لباس: آزاده قوام، طراح چهره پردازی: امید گلزاده، تدوین: حسن حسندوست، طراح جلوه‌های بصری: سید هادی اسلامی، مدیر تولید: رضا زنجانیان، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، آهنگساز: بامداد افشار، اصلاح رنگ ونور: فربد جلالی، دستیار اول کارگردان: علی غیاثوند، مدیر تدارکات: امیر مرایی، برنامه‌ریز: سحر زرندی، عکاس: حبیب مجیدی، روابط عمومی: علی سلمان زاده، مجری طرح: استودیو بادبان.

دیگر خبرها

  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟