Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان قم گفت: قانونی شدن فعالیت هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) در ایران، عرصه را بر قهرمانان پوشالی که فقط در مسابقات زیرزمینی و با غیبت ورزشکاران حرفه ای نتیجه می گرفتند، تنگ خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، علی یزدی رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان قم درباره قانونی شدن فعالیت هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) در ایران اظهار داشت: در این مدت به نکات مثبتی درخصوص کسب مجوز فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی از وزارت ورزش و جوانان برای فعالیت هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) در ایران اشاره شد؛ اما نباید از این نکته مهم و مثبت هم غافل بمانیم که این اتفاق، عرصه را برای عده ای تنگ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: پیش از این، شرایطی به وجود آمده بود تا کسانی که در مسابقات معتبر رزمی نتیجه نمی گرفتند و ضعیف بودند، وقتی می دیدند که قهرمانان اصلی حرمت نگه می دارند و فقط در مسابقاتی شرکت می کنند که اعتبار داشته باشد و زیرنظر فدراسیون برگزار شود، فرصت را مغتنم می شمردند و در مسابقات زیرزمینی شرکت می کردند و با یک یا دو برد، اسم خود را قهرمان می گذاشتند و برای خود و مطرح شدن نامشان تبلیغ می کردند.

رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان قم، گفت: برای مثال من هم در استان و هم در بین آشنایان، می دیدم ورزشکارانی که حتی در مسابقات استانی هم حرفی برای گفتن نداشتند و خیلی زود ناک اوت می شدند، اما با پرداخت مبلغ ورودی در مسابقات زیرزمینی شرکت می کردند. آنجا مقابل یکی دو نفر به پیروزی می رسیدند و ادعا می کردند که کمربند طلایی گرفته اند، اکنون با قانونی شدن فعالیت هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) در ایران، دیگر نمی توانند به این راحتی مقام بیاورند. چون قهرمانان اصلی وارد میدان می شوند و شاهد مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) با کیفیت بالاتری خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فعالیت هنرهای رزمی ترکیبی انجمن های ورزش های رزمی مسابقات زیرزمینی قانونی شدن فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز ۱۳۲۷ در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد.   پیش از این رکورد ریکرو ایران با امتیاز ۱۲۹۹ بود که در مسابقات کاپ سنگاپور برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را ۲۸ امتیاز ارتقا ببخشند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!