Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:29:05 GMT

کجای انتشار مکالمه خصوصی 2 بازیکن، حرفه ای است؟

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۹۹۲۲

کجای انتشار مکالمه خصوصی 2 بازیکن، حرفه ای است؟

جرارد پیکه به اینکه رسانه های اسپانیا گفت و گوی خصوصی او و جوردی آلبا را بازتاب داده اند، اعتراض داشت.

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه شب گذشته در فینال کوپا دل ری برابر بیلبائو به میدان رفت و رهبر خط دفاعی تیمش در پیروزی 4-0 آبی اناری ها بود. پیکه هفتمین قهرمانی خود در کوپا دل ری را جشن گرفت که یک رکورد محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پایان بازی یکی از خوشحال ترین ها بود و با هیجان خاصی قهرمانی تیمش را جشن گرفت. پیکه معتقد بود که هرچند کوپا دل ری مهمترین جام نیست ولی با توجه به شرایط بارسا این قهرمانی ارزش بسیار بالاتری پیدا می کند.

 

 

 

 

پیکه در انتهای بازی و در مصاحبه با خبرنگاران پس از تبریک پیروزی بارسا و صحبت در مورد بازی، به اعتراض از رسانه ها پرداخت. دلیل این اعتراض انتشار مکالمه خصوصی او و جوردی آلبا بود.

ساعت 2 بامداد یکشنبه گذشته دوربین‌ها هنگامی که بازیکنان بارسا پس از شکست در ال‌کلاسیکو از مادرید به بارسلونا بازگشتند، گفت و گوی جالبی بین جرارد پیکه و جوردی آلبا، دو ستاره خط دفاعی بلوگرانا را شکار کردند.

این دو مدافع مشغول صحبت درباره فینال کوپا دل ری بودند و نکته عجیب این بود که آلبا پیروزی بارسا را حتمی نمی‌دید، درست برعکس پیکه.

در فیلمی که از گفتگوی این دو ضبط شده چهره دو ستاره بارسا مشخص نیست اما صدای‌شان به وضوح شنیده می‌شد و یکی از نکات قابل توجه این است که این دو با صدای بسیار بلند و فریاد در حال صحبت بودند و به نظر می‌رسد که عامدانه و با اطلاع از حضور دوربین‌ها می‌خواهند صدای‌شان از پشت دیواره‌ها به خبرنگاران و دوربین‌ها برسد.

 

 

 

 

بسیاری معتقدند که این حرکت آلبا و پیکه عامدانه بوده است و تردیدی که آلبا درباره پیروزی بارسلونا در فینال کوپا دل ری دارد، کنایه‌ای به تصمیمات داوری بر علیه این تیم است اما پیکه این فرضیه را رد کرد و گفت:« کجای اینکه مکالمه خصوصی دو نفر در رسانه ها بازتاب پیدا کند حرفه ای گری است؟ این یک نوع بی احترامی به ما محسوب می شد. اصلا اتفاق خوبی نبود.»

یوردی آلبا جرارد پیکه بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوردی آلبا جرارد پیکه بارسلونا جرارد پیکه کوپا دل ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس یکی از برجسته‌ترین موضوعات تابستانی برای اتلتیکو مادرید و بارسلونا خواهد بود. اتلتیکو می‌داند که بارسا برای دائمی کردن قرارداد او رقم زیادی پرداخت نخواهد کرد، بنابراین منطقی‌ این است که آنها دوباره او را قرض بدهند ولی اتلتیکو چنین تمایلی ندارد. این در حالی است که بارسا هنوز تصمیمی قطعی در مورد آینده ژوائو نگرفته است.

رقم مدنظر اتلتیکو برای فروش ستاره پرتغالی حدود 60 میلیون یورو است، قیمتی که برای بارسا بسیار پیچیده به نظر می‌رسد. طبق ادعای آاس، در این شرایط بازگشت فلیکس به اتلتیکو بسیار محتمل است. به یاد داشته باشیم که اتلتیکو مادرید 127 میلیون یورو برای این بازیکن به بنفیکا پرداخت کرده و بنابراین آنها نمی‌خواهند او را ارزان از دست بدهند. بازیکن سابق بنفیکا قبل از انتقال به بارسا تا سال 2029 قراردادش با اتلتیکو را تمدید کرد.

دیگر خبرها

  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • صدای هواداران یونایتد درآمد: این بازیکن را بفروشید!
  • واکنش لاندو نوریس به نخستین پیروزی‌اش در فرمول یک
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای