Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر اعتمادی فر گفت: ۶۲ پرونده تخلف صنفی در زمینه سرپیچی برخی از صنوف در شهرستان بجنورد از دستور العمل ستاد کرونای استان طی هشت روز گذشته تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اعتمادی فر، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بجنورد در گفت و گو با عصر اترک اظهار کرد: از شنبه هفته گذشته ( ۲۱ فروردین ماه جاری ) بر اساس دستورالعمل ستاد کرونای استان تمامی صنوف به جز گروه یک ملزم به تعطیلی واحدهای صنفی خود شدند و به آنان اعلام شد که فروش کالاهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتمادی فر اعلام کرد: در شهرستان بجنورد ۹۰ درصد از صنوف این دستورالعمل را رعایت کردند و ۱۰ درصد دیگر این دستورالعمل را رعایت نکردند.   وی اعلام کرد: از شنبه هفته گذشته تا به امروز ( ۲۱ فروردین تا ۲۸ فروردین ماه جاری ) ۶۲ پرونده تخلف صنوف شهرستان بجنورد که واحد خود را تعطیل نکردند و خلاف دستورالعمل ستاد کرونا استان عمل کردند، تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.   معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بجنورد خاطر نشان کرد: یک واحد صنفی که پلمپ واحد خود را خودسرانه گشوده بود نیز به دادستانی مرکز استان معرفی شد.   اعتمادی فر یادآور شد: رستوران داران دستورالعمل ستاد کرونا استان و ارائه سفارشات به مشتریان به صورت بیرون بر را کاملا رعایت کرده اند، با این وجود، مدیریت کافی شاپ ها در بستن واحدهای خود همکاری لازم را نداشته اند.   وی درباره گرایش واحدهای صنفی و مشتریان در شهرستان بجنورد به خرید و فروش های اینترنتی نیز عنوان کرد: هر چند که ارزیابی میدانی از این موضوع در شهرستان بجنورد انجام نشده و اتاق اصناف بجنورد نیز در این زمینه گزارشی را ارائه نداده است، با این وجود، گزارشات غیر رسمی از افزایش فروش اینترنتی پوشاک در این شهرستان حکایت دارد.   این مقام مسئول خواستار شد: مردم نیز دستور العمل های ستاد کرونای استان را جدی بگیرند و اقلام مورد نیاز خود را اینترنتی تهیه کنند.   معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بجنورد در خاتمه به فعالیت اکیپ های بازرسی از نظارت بر عملکرد صنوف شهرستان بجنورد طی اجرای این دستورالعمل نیز عنوان کرد: بازرسی از بازارهای این شهرستان توسط هشت اکیپ بازرسی و دو گروه پملپ طی هفت روز گذشته انجام شده است.   اعتمادی فر افزود: از امروز نیز دو اکیپ پلمپ به جمع این اکیپ ها اضافه شدند.   وی خاطر نشان کرد: نیروهای این اکیپ ها از نهادهای بهداشت و درمان، فرمانداری بجنورد، اتاق اصناف، واحد اماکن و نیروی انتظامی شهرستان بجنورد هستند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان بجنورد دستورالعمل ستاد اعتمادی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین

سیامک پزشکی فر رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ارزش ریالی جرایم متخلفین معادل ۳۶ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ ۱۲ میلیارد ریال وصول شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گرانفروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند و از این رو باید نسبت به ساماندهی فعالیت‌های آنها اقدام شود.

پزشکی فر اضافه کرد: به منظور تنظیم و کنترل املاک و مستغلات، گشت‌هایی در استان قزوین از سال گذشته آغاز شده و تاکنون از بین ۲ هزار و ۶۴۶ بازدید در سطح استان ۷۴۳ مورد تخلف ثبت شده است.

وی، نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری، صادر نکردن فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان را عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک برشمرد.

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: گشت‌های مشترک نظارتی با همراهی دستگاه‌های حاضر تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه دارد و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان