Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به توزیع 3 مرحله کمک های معیشتی به نیازمندان گفت: در مرحله اول توزیع ۳۵۰۰ بسته بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس با وجود تذکرات ستاد کرونا و رئیس مرکز بهداشت شهرستان دنا در خصوص برخورد با متخلفان برگزاری مراسمات و تجمعات، مراسم تشییع چندصدنفره در پاتاوه شهرستان دنا خبرساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت بارها ابتلای افرادی که در مراسم ختم و شادی شرکت می کنند را هشدار داده است چرا که یکی از عوامل اصلی شیوع کرونا تجمعات و شلوغی هاست.   بی توجهی به تذکرات و هشدارهای بهداشتی و به خطر انداختن جان خود و سایر شهروندان درپیک چهارم کرونا مصداق عینی قانون شکنی است. همچنین وزارت بهداشت هشدار داده است افرادی که در آرامستان‌ها و اطراف آن جهت شرکت در تشییع جنازه حضور پیدا کنند توسط پلیس ضمن جریمه به دادگاه معرفی و صاحب عزا یا مجالس شادی توسط پلیس دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده می شوند.


 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در جلسه ستاد استانی کرونا با تذکر به خاطیان گفت: در هر شهرستان که تجمعات عزا و شادی برپا شود فرماندار آن شهرستان باید پاسخگو باشد.   با وجود تاکیدات فرماندار و مدیر شبکه بهداشت دنا در خصوص عدم برپایی مراسمات شادی و عزا، برگزاری تشییع جنازه چندصدنفری و متراکم در پاتاوه بی توجهی به جان خون و سایرین و همچنین خوش آمدگویی به کرونا بوده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: در توزیع اعتبارات شهرستانی باید همه شهرهای تابعه شهرستان بروجن مورد توجه قرار گیرد.

عبدالله صفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این‌که در توزیع اعتبارات شهرستانی باید همه شهرهای تابعه شهرستان بروجن مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: فرهنگسرای شهر گندمان در سال ۱۳۸۸ کلنگ‌زنی، در سال ۹۰ شروع به کار کرده است و تنها حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، و امروز تکمیل و بهره‌برداری این پروژه نیازمند تخصیص اعتبار است.

وی گفت: اختصاص اعتبار هفت میلیارد تومانی جهت هم‌سطح و دو بانده شدن ورودی شهر گندمان و تخصیص بودجه‌ای جداگانه جهت استقرار بازار بانوان شهر سفیددشت باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار به منظور رفیوژ بلوارامام رضا (ع) شهر فرادنبه، تاکید کرد: این محور، جاده اصلی و شاهراه شمال به جنوب است و روشنایی آن ضروری است.

صفیان ادامه داد: اجرای فاز دوم پارکینگ وسایل نقلیه شهر نقنه، آرامستان نقنه، تکمیل فاضلاب شهر فرادنبه، احداث ساختمان دادگاه بخش بلداجی و ایجاد سالن در مجاورت آرامستان جدید شهر بلداجی از اولویت مطالبات مردم شهرستان بروجن است.

کد خبر 750859

دیگر خبرها

  • سهمیه آرد نانوایی های تالش افزایش یابد
  • توزیع 725 تن کود کشاورزی در ساری
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • تجمعات در آمریکا از روی انسانیت و عدالت خواهی است
  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد