Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی معاون نهاد ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده از رشد خراسان شمالی در اکثر شاخص های حوزه زنان اعلام رضایت کرد.

 معصومه ابتکار در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که به صورت وبینار برگزار شد، افزود:۷۰ درصد اعتبارات این نهاد در سطح استان ها توزیع می شود لذا مدیران درصدد توسعه حوزه بانوان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح کرد: طرح کمند از طرح های مورد توجه رئیس جمهور است که تاکنون در ۱۹ استان اجرایی شده که امیدواریم خراسان شمالی نیز به دنبال اجرای این طرح باشد.

وی اظهارکرد: بانوان خراسان شمالی تاکنون در حوزه های مختلف از جمله برندسازی محصولات فعالیت های چشمگیری داشته اند به طوری که قابلیت عرضه در سطح ملی و بین المللی دارد.

 ابتکار به سند ارتقای بخش زنان اشاره و افزود: نقشه راه ما اجرای همین سند است و دستگاه های اجرایی باید بر مبنای همین حرکت کنند. وی به میزان حضور زنان در مناصب مدیریتی اشاره و اظهارکرد: در ابتدای دولت تدبیر و امید میزان حضور بانوان مدیر در سطح کشور ۵ درصد و در حال حاضر این میزان به ۲۶ درصد افزایش یافته است.

ابتکار خاطرنشان کرد: تحقق عدالت جنسیتی و تحکیم خانواده دو محور اصلی کار ما در نهاد ریاست جمهوری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالي معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت

حسینی معاون رییس‌جمهور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به سفر رییس‌جمهور به سمنان همزمان با تحقق وعده صادق، گفت: کشورهای غربی از جمله انگلیس و آمریکا از حامیان رژیم غاصب صهیونیستی هستند و تحقق وعده صادق اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم در رفع مشکلات، اضافه کرد: امید می‌رود شاهد موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف باشیم.

معاون امور مجلس رییس جمهور با گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: فرهنگ کار و مهارت‌آموزی باید در جامعه بیش از پیش ترویج شود تا با کار و تلاش جوانان شاهد موفقیت کشور در عرصه اقتصادی باشیم.

وی افزود: ظرفیت‌های متعدد از معدن، اقتصاد دیجیتال تا اقتصاد دانش‌بنیان در برنامه هفتم توسعه دیده شده و تسلط بر مهارت و حرفه‌آموزی لازمه تحقق این برنامه‌ها، خودکفایی و افزایش صادرات است.

حسینی گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که ۵۰۰ هزار واحد تحویل داده شد.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: تحقق شعار امسال نیازمند همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار و رفع چالش‌های اقتصادی کشور در گرو جهش تولید است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی