Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:50:37 GMT

۶۰ درصد تست‌های کرونا در اسفراین مثبت هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۰۴۰۵

۶۰ درصد تست‌های کرونا در اسفراین مثبت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کرامتی ظهر یک شنبه در ستاد مبارزه با کرونا شهرستان اسفراین که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیران مربوطه، شهر را به چندین بلوک تقسیم و نظارت‌ها را تشدید کنند.

فرماندار اسفراین ضمن تاکید بر تشدید نظارت‌ها بیان کرد: هم اکنون بخش داخلی و ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین هیچ گونه تخت خالی ندارد در حالی که روند ابتلا رو به رشد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: علیرغم افزایش تعداد تست‌های کرونا باز هم شاهد مثبت شدن ۶۰ درصد تست‌ها هستیم.

فرماندار شهرستان اسفراین ضمن اعلام نگرانی در مورد افزایش تست‌های مثبت اعلام کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند ظرفیت بیمارستانی پاسخگوی نیاز جامعه نیست.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان به ویژه در شب‌های قدر منطبق بر دستورالعمل‌های ارسالی ستاد ملی کرونا و وزرات بهداشت است.

کرامتی در پایان ضمن تشکر از همکاری و همراهی اصناف گفت: بیش از ۹۰ درصد اصناف اسفراینی تابع مقررات کرونایی بوده‌اند.

کد خبر 5192154

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی کرامتی ویروس کرونا اسفراین ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا ماه مبارك رمضان کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر روز ارتش زلزله ارتش جمهوری اسلامی ایران اردبیل محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح امنیت محله‌محور پلیس و در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی و اعلام نارضایتی شهروندان از قطعی تلفن‌ها و اختلال در اینترنت در سطح شهرستان اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستورکارماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های نامحسوس موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار در حین تخریب و سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی شدند، افزود: ماموران بلافاصله متهم را به همراه سیم سوخته دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بیان اینکه متهم تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند، عنوان کرد: اموال مکشوفه توسط نماینده اداره مخابرات شناسائی و با هماهنگی قضائی تحویل مالباخته شد

کد خبر 6093616

دیگر خبرها

  • رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در شروع۱۴۰۳/ تراز تجاری با و بدون نفت مثبت شد
  • تأثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین/ تراز تجاری مثبت ماند
  • تاثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • صادرات ۴.۱ میلیارد دلاری نفت/ تراز تجاری مثبت شد
  • سفر فرزین به عربستان شوک مثبت ارزی رقم زد
  • تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد