Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:11:28 GMT

رییس صمت: ۱۳ مورد احتکار در کرمان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۰۵۲۱

رییس صمت: ۱۳ مورد احتکار در کرمان کشف شد

به گزارش ایرنا، مهدی حسینی نژاد روز یکشنبه در جمع رسانه‌ها افزود: بیشترین احتکارها مربوط به مرغ، برنج و نهاده های دامی بوده است.

وی اظهار داشت: از مجموع ۱۹ هزار و ۵۷۵ مورد بازرسی در استان کرمان، ۱۱ هزار و ۲۷۷ مورد در شهرستان کرمان شکل گرفته و در این راستا تعداد ۲ هزار و ۱۶۱ پرونده صنفی در این استان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ گزارش مردمی به صورت تلفنی، حضوری یا کتبی در این مدت داشته ایم گفت: بیشترین بازرسی‌ها در طرح نوروزی ۱۴۰۰ مربوط به واحدهای مرغ و ماهی، روغن خوراکی، مصالح ساختمانی، سیمان و میوه و تره بار بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین پرونده های صنفی تشکل شده مربوط به مرغ، میوه، پوشاک، کیف و کفش بوده است عنوان کرد: بیشترین شکایات دریافتی به ترتیب مربوط به مرغ گرم، سیمان، روغن خوراکی و تخم مرغ بود و تخلفات نیز به ترتیب مربوط به درج نکردن قیمت، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور خرید و صدور صورتحساب و احتکار است.

حسینی‌نژاد افزود: ۲۱ مورد پرونده در زمینه قاچاق کالا نیز در استان کرمان تشکیل شده که بیشترین تخلفات قاچاق کالا به ترتیب مربوط به دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، ماینر و لوازم پزشکی بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: همچنین تعداد بازرسی گشت های مشترک در طرح ویژه نوروز ۱۴۰۰ تعداد ۲۰۵ مورد اعلام می‌شود.

برچسب‌ها کرمان بازار محصولات صمت نوروز 1400

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان بازار محصولات صمت کرمان بازار محصولات صمت نوروز 1400 اخبار کنکور استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر

سرهنگ احمد کرمی اسد، رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا، گفت: «طرح صدور گواهینامه یک‌روزه موتورسواران به‌صورت آزمایشی از سال گذشته در برخی از استان‌ها آغاز شد و بعد از اتمام طرح آزمایشی و برطرف شدن نواقص، اکنون در سراسر کشور به جز استان‌های سیستان‌وبلوچستان، کرمان و مازندران در حال اجرا است و در روز‌های آینده در ۳ استان باقی مانده اجرای می‌شود.»

به گزارش مهر، وی افزود: متقاضیان با داشتن شرایط لازم، موتورسیکلت به نام خود یا والدین و حداقل ۱۸ سال سن می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش موتور سیکلت ایرانیان پس از ثبت نام در سامانه و پرداخت هزینه، برای مراحل آزمایش و آزمون نوبت دریافت می‌کند که تمامی امور به صورت غیر حضوری انجام‌می‌شود.

وی ادامه داد: در روز مراجعه به آموزشگاه، سلامت متقاضی توسط پزشک متخصص کنترل و سپس مهارت سنجی و گواهی مهارت صادر می‌شود سپس فرد اقدام به شرکت در آزمون نظری و عملی می‌کند و به محض قبولی، همان روز پرونده صدور گواهینامه تایید می‌شود.

وی بیان داشت: در ۴۸ ساعت گذشته ۲۹۴ هزار نفر به سایت مراجعه کرده‌اند و از این تعداد ۲۷۴ هزار نفر در مراحل مختلف فرایند ثبت نام هستند، همچنین ۲۱۹ هزار نفر گواهینامه دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه در تهران است، گفت: در طی چند روز اخیر ۱۰۵ هزار نفر در تهران برای دریافت گواهینامه موتورسیکلت ثبت نام کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی