Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:41:57 GMT

ماتئوس: ناگلسمان جانشین فلیک در بایرن مونیخ خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۰۷۸۸

ماتئوس: ناگلسمان جانشین فلیک در بایرن مونیخ خواهد شد

اسطوره فوتبال آلمان معتقد است سرمربی ۳۳ ساله لایپزیگ جانشین هانسی فلیک در بایرن مونیخ خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه یواخیم لو اعلام کرد پس از مسابقات یورو که در تابستان پیش‌رو برگزار خواهد شد، یک سال زودتر از پایان قراردادش از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال آلمان کنار خواهید کشید از هانسی فلیک به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های جانشینی این سرمربی آلمانی یاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلیک 56 ساله که 8 سال دستیار یواخیم لو در تیم ملی آلمان بوده از زمانی که هدایت بایرن مونیخ را برعهده گرفته، این تیم را متحول کرده و فصل گذشته هم شش‌گانه قهرمانی را برای این تیم به ارمغان آورد که اتفاقی خاص در تاریخ این باشگاه آلمانی است. او شب گذشته (شنبه) پس از برتری 3 بر 2 تیمش در خانه ولسفبورگ اعلام کرد در پایان فصل از بایرن جدا خواهد شد.

در حالی که انتظار می‌رود فلیک پس از مسابقات یورو به عنوان سرمربی جدید مانشافت معرفی شود، حالا شایعه شده یولیان ناگلسمان گزینه مدنظر مدیران بایرن مونیخ برای جانشینی فلیک است.

فلیک: در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا می‌شوم/ هدایت تیم ملی آلمان جزو گزینه‌هایم است

لوتار ماتئوس در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای» آلمان گفت: به نظر من، فلیک سرمربی تیم ملی آلمان می‌شود، ناگلسمان به بایرن مونیخ می‌رود و جسی مارش هم جانشین او در لایپزیگ می‌شود. بایرن البته با یولیان ناگلسمان مستقیم صحبت نکرده، اما با مدیر برنامه‌های او مذاکراتی را آغاز کرده است. من متقاعد شده‌ام که ناگلسمان جانشین فلیک خواهد شد. او می‌خواهد گام بعدی را  در دوران حرفه‌ای‌اش بردارد.

وی افزود: حالا مذاکرات اتحادیه فوتبال آلمان با هانسی فلیک جدی‌تر خواهد شد. او جانشین یواخیم لو خواهد شد. همه در اتحادیه فوتبال آلمان او را می‌شناسند و دوست دارند او در تیم ملی باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لایپزیش یواخیم لوو تیم ملی آلمان هانسی فلیک بایرن مونیخ لایپزیش یواخیم لوو تیم ملی آلمان هانسی فلیک بایرن مونیخ فوتبال آلمان بایرن مونیخ خواهد شد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در ادامه جستجوهایش برای یافتن مربی جدید به رالف رانگنیک رسیده است. او که با تیم ملی اتریش نمایش‌های خوبی ارائه داده و به یورو ۲۰۲۴ راه یافته اکنون در دوراهی سختی قرار گرفته است.

امروز در خبری جدید اعلام شد که مذاکرات بین بایرن و رالف رانگنیک در حال حاضر در مراحل اولیه است. حقوق برای او مسئله‌ای نیست، بلکه رانگنیک می‌خواهد در مورد پروژه، برنامه‌های بلندمدت، بازیکنان ورودی، خروجی‌ها و نقش او بر تصمیم‌ها بداند.

دقایقی پیش مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال اتریش هم پیشنهاد بایرن را تایید و ابراز امیدواری کرد که رانگنیک در تیم ملی بماند. پیتر شوتل گفت:«او در اینجا احساس راحتی می‌کند و از کار در تیم ملی راضی است. چیزهایی که در سال گذشته به آنها دست یافتیم برای ما دستاورد است و به خوبی آنها را کسب کرده‌ایم. وقتی نام باشگاهی مانند بایرن مونیخ به میان می‌آید کار برای ما سخت‌تر می‌شود. من امیدوار هستم که رالف نه‌تنها ما را انتخاب کند، بلکه در چند سال آینده نیز مربی اتریش باقی بماند.»

دیگر خبرها

  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد