Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@18:42:40 GMT

۲۵ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در محمدشهر کرج کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۰۹۴۱

۲۵ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در محمدشهر کرج کشف شد

گروه استانها- مدیر توزیع برق جنوب کرج از کشف ۲۵ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در محمدشهر کرج خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، امیر کاظمی در جمع خبرنگاران در مورد برخورد با مراکز استخراج رمز ارز در استان البرز اظهار داشت: 25 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در محمدشهر کرج شناسائی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

125 ماینر غیرمجاز در کاشان کشف و ضبط شد18 دستگاه‌ ماینر استخراج ارز دیجیتال در استان کردستان کشف شد11 دستگاه ماینر غیرمجاز استخراج رمز ارز دیجیتال در استان بوشهر توقیف شد

وی افزود: این تعداد دستگاه به صورت غیر قانونی از تعرفه‌های برق ارزان قیمت استفاده می کردند.

مدیر توزیع برق جنوب کرج با بیان اینکه استخراج رمز ارز نیازمند اجرای ضوابط و دریافت مجوزهای لازم است، بیان کرد: ارزش ریالی ماینرهای کشف شده ر محمدشهر بالغ بر دو میلیارد ریال است.

وی گفت: با همکاری کارشناسان دفتر بازرسی و لوازم اندازگیری معاون دادستانی و کلانتری این اقلام جمع‌آوری و تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استخراج رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه پاکستانی‌ها از ضایعات الکترونیکی طلا استخراج می‌کنند؟ (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترفند تشخیص طلای تقلبی (فیلم) چگونه طلا از یک معدن میلیارد دلاری استخراج و به شمش تبدیل می‌شود (فیلم) دستبند طلا چگونه در کارگاه ساخته می‌شود (فیلم)

دیگر خبرها

  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • چگونه پاکستانی‌ها از ضایعات الکترونیکی طلا استخراج می‌کنند؟ (فیلم)
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور