Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@17:27:39 GMT

پیام رحمانی فضلی به مناسبت روز ارتش

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۱۱۷۷

 عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی در پیامی به مناسبت روز ارتش تاکید کرد: ارتشیان ولایتمدار و انقلابی با حضور در تمامی عرصه های خدمت رسانی در مواقع حساس و بحرانی گویاترین تفسیر یک نیروی نظامی مقتدر و مردمی در مردمسالاری دینی را بارها به اثبات رساندند و همواره تحت هدایت داهیانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا به اسوه و الگوی نظامیان اخلاق مدار در دنیای مبتنی بر زور و سلطه تبدیل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام رحمانی فضلی بدین شرح است: 

بسم ا... الرحمن الرحیم

ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان توانمند و قدرتمند نیروهای مسلح انقلاب اسلامی از مظاهر متعالی اقتدار جامعه اسلامی می باشد که همواره در عرصه های مختلف مجاهدت و جانفشانی با هوشیاری و تواضع و رشادت به ایثارگری پرداخته است.

 ارتشیان ولایت‌مدار و انقلابی با حضور در تمامی عرصه های خدمت رسانی در مواقع حساس و بحرانی گویاترین تفسیر یک نیروی نظامی مقتدر و مردمی در مردمسالاری دینی را بارها به اثبات رساندند و همواره تحت هدایت داهیانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا به اسوه و الگوی نظامیان اخلاق مدار در دنیای مبتنی بر زور و سلطه تبدیل شده اند. 

جا دارد این روز که به ابتکار هوشمندانه و باصلابت رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به نام ارتش نامگذاری شده است را به فرمانده معظم کل قوا، همه نیروهای مسلح به ویژه ارتشیان پرافتخار انقلاب اسلامی  تبریک عرض کرده و به پاس مجاهدت و ایثار همه این عزیزان به ویژه شهدا و جانبازان و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزت و جلال و عظمت ارتشیان انقلاب اسلامی را از خداوند منان خواستارم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: وزیر کشور روز ارتش نیروی انتظامی وزیر کشور عبدالرضا رحمانی فضلی روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

 سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • وزیر دفاع پیام صادر کرد
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها