Web Analytics Made Easy - Statcounter

به پزارش جام جم آنلاین مازندران سرهنگ علیرضا قدمی از انسداد محور هراز از فردا به مدت ۲ روز خبر داد و افزود: در راستای اجرای عملیات تعمیر و نگهداری از سیستم روشنایی و تهویه تونل‌های سد تکاور و زیارباغ کیلومتر ۲۵ تا ۹۵ در محور هراز، این محور از روز دوشنبه مورخ ۳۰ فروردین ماه به مدت ۲ روز مسدود خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد زمان انسداد این محور از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۷ عصر بوده و رانندگان وسایل نقلیه‌ای که قصد تردد از این محور را دارند از محورهای جایگزین کندوان و سوادکوه استفاده کنند.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: محور هراز انسداد مقطعی تعمیرات محورهای جایگزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد

قلعه سری سرپرست معاونت تعمیرات شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت:واحد ۳ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به منظور انجام تعمیرات میاندوره‌ای و ارتقاء آمادگی برای تولید پایدار انرژی در فصل تابستان از مدار خارج شد.

او افزود: این واحد در آستانه آغاز پیک مصرف، طبق برنامه زمانبندی به مدت ۱۷ روز تحت عملیات تعمیرات میاندوره‌ای قرار می‌گیرد.

قلعه سری گفت: در طول تعمیرات این واحد علاوه بر فعالیت‌های معمول در تعمیرات میاندوره ای، تعمیرات اساسی اف دی فن‌ها (فن تامین کننده هوای بویلر) ۱ و ۲ و تعمیرات اساسی، اصلاح و ماشین کاری نشیمنگاه پمپ آب دریای شماره یک نیز انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند