Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:25:14 GMT

پنج کشته و زخمی در پی حادثه تیراندازی در ایالت ویسکانسین

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۱۲۲۱

پنج کشته و زخمی در پی حادثه تیراندازی در ایالت ویسکانسین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، پلیس ایالت ویسکانسین آمریکا از کشته و زخمی شدن دستکم پنج نفر در پی حادثه تیراندازی در این ایالت خبر داد.

بر اساس این گزارش، پلیس شهر «کنوشا» واقع در ایالت ویسکانسین آمریکا در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان، ضمن تأیید این خبر اعلام کرد: در این حادثه تیراندازی دستکم سه نفر کشته و دو نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مقامات پلیس، حادثه مذکور در ساعت ۱۲:۴۲ شب گذشته به وقت محلی رخ داده و حال دو مجروح این حادثه نیز وخیم گزارش شده است.

پلیس همچنین از آغاز تحقیقات در خصوص انگیزه تیراندازی مذکور خبر داده است. همزمان، خیابان «شِریدان» که محل حادثه در آن واقع شده نیز به دستور مقامات قضایی بسته شده است.

کد خبر 5192232

منبع: مهر

کلیدواژه: تیراندازی کشته و زخمی ویسکانسین ایالات متحده امریکا عراق روسیه ایران افغانستان فلسطین رژیم صهیونیستی اوکراین جو بایدن غنی سازی اورانیوم سوریه عربستان سعودی لبنان برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عرب نیوز، یک مقام پلیس پاکستان اعلام کرد که افراد مسلح ناشناس امروز شنبه یک قاضی دادگاه منطقه ای در ایالت خیبرپختونخواه (KP) واقع در شمال غربی این کشور را ربودند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه زمانی رخ داد که این قاضی پاکستانی از زادگاهش «تانک» (Tank) به سمت منطقه جنوبی «دره اسماعیل خان» (Dera Ismail Khan) در حال حرکت بود.

محمد ابراهیم از سخنگویان پلیس پاکستان در این ارتباط گفت: «شکیرالله مروت» (Shakirullah Marwat) قاضی منطقه ای در وزیرستان جنوبی، در نزدیکی «باگوال» ربوده شد. آدم ربایان راننده وی را آزاد کردند، اما قاضی را با خود بردند.

پلیس پاکستان اعلام کرد که اطلاعاتی از ماهیت آدم ربایان در اختیار ندارد.

تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسوولیت ربایش این قاضی در شمال غرب پاکستان را برعهده نگرفته است.

همچنین سروزیر ایالت خیبرپختونخواه پاکستان ربودن قاضی این ایالت را محکوم و به نهادهای امنیتی دستور داد تا برای یافتن این قاضی اقدام فوری به عمل آورند.

کد خبر 6090400

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)