Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل بابیان اینکه ۹ هزار و ۱۸۷ نفر تاکنون نسبت به کرونا واکسینه شدند، گفت: ۱۳ هزار دوز واکسن جدید کرونا وارد گلستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا فاضل» عصر امروز (یکشنبه 29 فروردین) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: در شهرستان علی آبادکتول به دو نفر غیرپاکبان واکسن کرونا تزریق شد و با مقصران این اتفاق برخورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                           

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: در مرحله نخست 9 هزار و 900 واکسن وارد استان گلستان شد که از این میزان 9 هزار و 187 نفر تاکنون نسبت به کرونا واکسینه شدند، گفت: 13 هزار دوز واکسن کرونا وارد گلستان شد.

 

فاضل بیان کرد: براساس میزان سهمیه واکسن کرونا  استان در مرحله نخست پنج هزار و 287 واکسن به کادر درمانی بیمارستان های گلستان تزریق شد.

 

وی افزود: 85 جانباز با اولویت جانباز شیمیایی ریوی، کارکنان مراکز منتخب بهداشت، هفت نفر از پرسنل غسالخانه ها و بیماران خاص و بخشی از پاکبان ها نیز  این واکسینه تزریق شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان ابراز داشت:  پزشکان بخش خصوصی و مراکز سی.تی.اسکن، انتقال خون، تعدادی از کارکنان درمانگاه های سپاه و نیروی انتظامی نیز واکسن کرونا دریافت کردند.

 

فاضل بابیان اینکه تمام بیماران دیالیزی در گرگان نسبت به کرونا واکسینه شدند، بیان کرد: 13 هزار دوز واکسن که امروز وارد استان شده است و می توانیم در یک تا دو هفته آینده تزریق کنیم و پزشکی قانونی، کادر درمانی باقی مانده در اولویت قرار دارند و می توانیم این واکسن را به جانبازان و بیماران خاص گروه سنی نیز تزریق کنیم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: تزریق واکسن کرونا واکسن کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی گلستان کرونا هزار دوز واکسن واکسینه شدند واکسن کرونا گلستان شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر، اشکان اتحادی از برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» به میزبانی استان گلستان در خانه اسکواش گرگان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات به مدت پنج روز از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

رییس هیات اسکواش استان گلستان گفت :۶۸ ورزشکار پسر و ۷۸ ورزشکار دختر از ۱۵ استان در ۵ رده سنی ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال در این مسابقات که در تقویم کنفدراسیون اسکواش آسیا به ثبت رسیده به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6098156

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • ورود مار سمی به کارگاهی در خلازیر تهران
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • ربایندگان یسنا به جرم خود اقرار کردند
  • جزئیات جدید از ماجرای گم شدن یسنا / ربایندگان اقرار کردند
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد