Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:25:31 GMT

مدال نقره وزن ۷۴ کیلوگرم به حسین خانی رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۱۵۹۷

مدال نقره وزن ۷۴ کیلوگرم به حسین خانی رسید

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا که از صبح دیروز (شنبه) در شهر آلماتی قزاقستان آغاز شده بود امروز با شناخت نقرات برتر اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم به پایان می رسد.

بر همین اساس در وزن ۷۴ کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۲ از سد اختیار نوروزاف از ازبکستان گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دور بعد با نتیجه ۱۰ بر ۳ سئونگ چول لی از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله آتامیرات چارلیف از ترکمنستان را با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر هایاتو ایشیگورو از ژاپن را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مصطفی العبید از عراق را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار با دیپاک پونیا دارنده مدال نقره جهان از هند مبارزه می‌کند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم کامران قاسمپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل سانجیت از هند با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل رستم شودیف از ازبکستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. قاسمپور در دیدار پایانی با تسوگتگرل مونخباتار از مغولستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امین طاهری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر عمر سارم از سوریه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل آیال لازاریف از قرقیزستان با نتیجه ۶ بر ۴ ضربه فنی شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با دانگ هوانگ کیم از کره جنوبی کشتی می‌گیرد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم مجید داستان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل راویندر از هند با نتیجه ۳ بر ۳ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر هندی در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

گفتنی است در پایان رقابت‌های روز نخست، علی شعبانی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت، علیرضا سرلک و علی سوادکوهی به ترتیب در اوزان ۵۷ و ۷۹ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و مرتضی قیاسی در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

بیشتر بخوانید

شاگردان محمد بنا از یکم اردیبهشت ماه در خانه کشتی خیرآبادی: برای کمک به کشتی میزبان مسابقات انتخابی شدیم/ کسانی که دنبال سیاه نمایی بودند به هدفشان نرسیدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی پس از استراحت در دور مرحله نیمه نهایی نتیجه ۱۰ دور دوم دور اول مدال نقره بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم شنای آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شد.

حسین علیزاده مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۸ و طلای ۱۰۰ متر پروانه، امیرعلی ضیایی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال کلاس s۷، علی زارعی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۶ و اسماعیل اسدی هم مدال برنز ۵۰ متر پروانه کلاس s۷ را کسب کردند.

تیم استان با ۶ ورزشکار و به سرپرستی علی کاشانی راد در این دوره از مسابقات حضور یافت.

دیگر خبرها

  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • «پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران