Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر بهمن بهمرد فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول گفت: رژه روز ارتش امسال به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد و به همین دلیل ۲ هزار بسته بهداشتی و بیش از ۶۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و شهروندان در قالب طرح مردمیاری و کمک‌های مومنانه توزیع شد.

او با اشاره به آمادگی کامل پایگاه چهارم شکاری دزفول برای کمک به مبارزه با کرونا افزود: این پایگاه همواره در کنار مردم بوده و در مقابله با کرونا نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمرد اظهار داشت: ۲۹ فروردین یادآور رشادت‌های دلاورمردانی است که در روز‌های سخت و خاکستری ۸ سال دفاع مقدس قفس‌های وابستگی را با شجاعت و اعتماد به توانمندی جوانان در هم کوبیدند و عاشقانه در راه صیانت از هستی وطن جاودانه شدند.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول تصریح کرد: ابتکار امام خمینی (ره) در نامگذاری ۲۹ فروردین به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران، آن هم در شرایطی که منافقان داخلی و معاندان خارجی هر یک به طریقی در پی انحلال ارتش بودند، نشان دهنده بینش و آینده‌نگری آن بزرگمرد تاریخ بود.

او ادامه داد: ارتشی‌ها در روز‌های آغازین انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس، پس از آن در صیانت از مرز‌های ایران اسلامی، همیاری و همراهی ملت شریف ایران در فراز و نشیب‌های چند دهه گذشته و امروز در پیروی از ولایت همواره در صحنه حاضر بوده‌اند و امروز ارتش مایه دلگرمی و مباهات مردم است، به ویژه در قضایای سال‌های اخیر همچون زلزله کرمانشاه، سیل در استان‌های خوزستان و لرستان و مبارزه با بیماری کرونا عبارت "ارتش فدای ملت" را به خوبی ثابت کرد.

بهمرد بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی از هر حیله و فریبی برای آسیب زدن به کیان نظام مقدس استفاده می‌کنند، بنابراین گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب آماده جانفشانی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی بسته بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل و معاونان راه و شهرسازی استان، کامران قدس رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، حسین موسوی شهردار و جمعی از مسوولان و فعالان اجتماعی این شهر در آیین آغاز عملیات ساخت و کلنگ‌زنی پایگاه سلامت در محله کهنه‌دژ حضور داشتند.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان در این آیین گفت: پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان در مساحت ۳۴۵ مترمربع و با زیربنای ۲۲۰ مترمربع یک طبقه به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود.

کامران قدس افزود: هشت هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان از خدمات این پایگاه بهداشتی و درمانی بهره‌مند خواهند شد.

این مسوول اظهار کرد: ارایه خدمات واکسیناسیون نوزادان، ویزیت پزشک و ارایه خدمات مشاوره روانشناسی و تغذیه از جمله کارکردهای یک پایگاه سلامت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند