Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگای اسپانیا امروز(یکشنبه) با انجام ۲ بازی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به وقت تهران پیگیری شد که در آن تیم‌های سویا و اوساسونا برا رقبای‌شان غلبه کردند.

سویا در سن سباستین به مصاف میزبان خود رئال سوسیه‌داد رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسد. فرناندو و یوسف النصیری در دقایق ۲۲ و ۲۴ برای تیم یولن لوپتگی گلزنی کردند و در سوی مقابل تنها گل تیم میزبان را کارلوس فرناندز در دقیقه پنج به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سویا با این برد ۶۴ امتیازی شد و از یک بازی بیشتر فاصله خود را با بارسای رده سومی به یک امتیاز رساند. این تیم با صدر جدول هم از یک دیدار بیشتر تنها سه امتیاز فاصله دارد. سوسیه‌داد اما با ۴۷ امتیاز موقتا در رده پنجم باقی ماند.

در دیگر بازی تیم اوساسونا با ۲ گل از سد الچه گذشت. کیکه بارخا(۳۸) و دیگو گونزالز(۶۸ گل به خودی) برای تیم میزبان گلزنی کردند. اوساسونا با این برد ۳۷ امتیازی شد و در جایگاه دوازدهم ایستاد. الچه هم با این باخت در امتیاز ۲۶ باقی ماند و در رده هجدهم قرار گرفت. این تیم حالا ممکن است به رده نوزدهم هم سقوط کند؛ اگر آلاوس این هفته به برتری دست پیدا کند.

برچسب‌ها اتلتیکو مادرید لالیگا رئال مادرید بارسلونا یولن لوپتگی اوساسونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید لالیگا رئال مادرید اتلتیکو مادرید لالیگا رئال مادرید بارسلونا یولن لوپتگی اوساسونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس باید به مصاف برایتون برود.

آرسنال پس از برد مقابل چلسی 77 امتیازی شد و در صدر جدول قرار دارد. منچسترسیتی با دو بازی کمتر نسبت به آرسنال 73 امتیازی است. سه امتیازی بازی فردا تاثیر زیادی روی شانس قهرمانی تیم گواردیولا خواهد داشت.

پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از این بازی تایید کرد که ارلینگ هالند به بازی فردا نمی‌رسد اما جان استونز و فیل فودن مشکلی برای این بازی ندارند.

گواردیولا در توضیح غیبت هالند گفت:"مشکلی جدی وجود ندارد، او فقط برای بازی فردا در دسترس نیست."

روبرتو دی‌زربی؟

علاقه من از او، هر فصل بیشتر می‌شود... نحوه بازی آن‌ها همیشه خاص است. او در برایتون خیلی باورنکردنی کار کرده و هنوز هم این روند ادامه دارد.

بازی مقابل برایتون؟

فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل را داریم. اگر به تقویم من نگاه کنید، به دلیل نحوه‌ای که بازی می‌کنند این یکی از سخت‌ترین بازی‌هاست.

داوران لیگ برتر؟

آن‌ها کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. تحت نظارت هستند و دوربین‌ها کاری که می‌کنند را ضبط می‌کند. می‌خواهند کار خود را به خوبی انجام دهند و این بسیار دشوار است چون یک بازی می‌تواند خیلی سرعت بالایی داشته باشد.

اتهامات به داوران؟

من هیچ شکی در یکپارچگی عملکرد داوران یا رقابت‌ها ندارم. اگر داوران اشتباه کنند، درست مثل هرکس دیگری احساس بدی دارند. ما به داوران احترام می‌گذاریم.

دیگر خبرها

  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود