Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@04:42:34 GMT

ضرغامی دعوت شورای وحدت را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۲۰۲۳

ضرغامی دعوت شورای وحدت را رد کرد

 

به گزارش جماران؛ ضرغامی درپاسخ به این پرسش خبر نگار الف که پرسید روز گذشته آقای متکی  سخنگوی شورای وحدت شما را یکی از نامزدهایی معرفی کرد که که شورای وحدت برای انتخابات 1400 مورد بررسی قرار خواهد داد. آیا شما در این فرآیند حضور دارید گفت: بارها اعلام کرده ام که برای تقویت جبهه انقلاب، به صورت« مستقل » خواهم آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضمن احترام به همه‌ی نامزد ها، رقبا، تشکل های سیاسی و تشکر از تلاش آنان برای مشارکت هرچه پرشورتر مردم در انتخابات، بنای ورود به سازوکار های مرسوم را ندارم.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 منوچهر متکی عزت الله ضرغامی انتخابات 1400 شورای وحدت شورای وحدت اصولگرایان سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمی‌شناسند

آفتاب‌‌نیوز :

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در رشته توییتی نوشت: سالگرد شهادت ‎مطهری به سکوت گذشت. ‎خوارج صفتان فرقان، اندیشمند یگانه‌ای را از ما گرفتند که اگر امروز در میان ما بود، نسخه‌ی موثری برای حفظ دین می‌نوشت. با همان نگاهی که در مجله مبتذل زن روز آن دوران نوشت.

مطهری اثر خنثی ندارد. همه اش نیاز روز است. به همین دلیل دائما درحال مطالعه و تحقیق بود تا حرف سبک نزند، می‌گفت اساس دین «محبت» است. «هل الدین الاالحب». امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمیشناسند! گسل، عمیق است.

دیگر خبرها

  • فیلم/ از انتخابات چه خبر؟
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • ضرغامی: امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمی‌شناسند
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات