Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از اوضاع فاجعه‌بار نظامیان معلول ارتش این رژیم و اعتراضات آنها در خیابان‌های تل‌آویو خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  پس از آنکه یک نظامی از کار افتاده صهیونیست در اعتراض به نوع رفتار و شرایط بعد از معلولیتش اقدام به خود سوزی کرد، شماری از همقطاران معلولش  نیز به خیابان ها آمده و خواهان بهبود شرایط زندگی خود  شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه های مختلف اسرائیلی از جمله هاآرتص در گزارش های مفصلی از این اعتراضات خبر دادند، معترضان که همگی از معلولان ارتش هستند با مسدود کردن خیابان های تل آویو خواهان بهبود شرایط زندگی خود شدند.

در آستانه سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی، صدها نفر از نظامیان سابق و معلول که به نحوه تعامل وزارت جنگ و ارتش اسرائیل با خود معترض بودند به خیابانهای تل آویو آمده و در مقابل مقابل وزارت جنگ این رژیم تحصن کردند.

این افراد که همگی در جنگ های مختلف ارتش صهیونیستی دچار مصدومیت و معلولیت شده اند،پس از آن که واکنشی از سوی وزارت جنگ به آنها صورت نگرفت، خیابان های منتهی به این منطقه را مسدود کردند.

اعتراضات زمانی شعله ور شد که خبر خودسوی ایتساک سعیدیان نظامی 26 ساله ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شد. این نظامی صهیونیست بعد از بی توجهی و فشارهای بعد از معلولیتش و بی اعتنایی ارتش رژیم صهیونیستی به آینده اش بعد از معلولیت در یکی از مراکز توانبخشی در بتاح تکفا اقدام به خودسوزی کرد.

به گفته اطرافیان وی هدر عملیات سال 2014 دچار مجروحیت شده است، از سوی ارتش صهیونیست معلول دسته بندی نشده و وزارت جنگ حداقل حقوق بازنشستگی ممکن را به وی پرداخت می‌ کند.

به نوشته این روزنامه عبری زبان ، تظاهرات کنندگان در مقابل وزارت جنگ فریاد در تل آویو فریاد می‌ زدند: اسرائیل ننگت باد.

به گفته خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی این روزنامه ، معترضان اجازه حضور سیاستمداران را در میان خود نداده و وقتی یکی از اعضای کنست(پارلمان) به دنبال سخنرانی در میان آنها بر آمد به سوی وی حمله ور شده و فریاد زدند تا الان کجا بودی؟

آرون کانیگ یکی از معلولان ارتش می‌گوید : من دست کم در دو عملیات(تروریستی) ارتش اسرائیل شرک داشتم ، در ده‌ها اقدام ارتش اسرائیل در غزه مشارکت کردم، اما بعد از آن که مجروح و معلول شدم ، مرا از خانه ام اخراج کردند ، اسباب و اثاثیه ام را به کوچه انداختند چون معلول شده بودم.‎امروز دخترانم مرا به خاطر حضور در ارتش یک دیوانه توصیف می‌ کنند ، آنها هرگز به دید یک قهرمان به من نگاه نمی کنند.در حالی امروز مرا نادیده می‌گیرند که من سالیان درازی در قالب وزارت جنگ ، جنگیدم.زندگی ام تباه شده و هیچ کس هیچ چیز در مقابل آن به من نداد .

یکی دیگر از نظامیان صهیونیست در گفتگو با هاآرتص خود را دانیل معرفی کرده و گفت من اکنون در منطقه مرکزی زندگی می‌ کنم ، در جنگ اول لبنان به خدمت فراخوانده شدم و بعد از آن فرد دیگری بازگشت.من بعد از جنگ دچار مشکلات روانی شدید شدم ، از ناحیه پا هم مجروح شده بودم ، درمان من مدت مدیدی به طول انجامید و باید تحت پوشش وزارت جنگ قرار می‌ گرفت.

وی افزود اما از همان لحظه آغاز پوشش دوره عذاب من آغاز شد و من بعد از سال ها درگیری و جنگ برای احقاق حقوقم و بالا و پایین رفتن از پله دادگاه های مختلف پاداشم را گرفتم ، کمیته ارزیابی حق مرا به دستم داد، آنها مرا به فریبکاری متهم کردند بعد از سال ها جنگیدن امروز روحم جریحه دار است امروز نه سلامتی دارم و نه پول این پاداشی است که (ارتش اسرائیل) به من داد.

وی با اشاره به ایتساک هم گفت : مطمئن باشید او آخرین نفر این لیست نخواهد بود ، چنین رویکردی باعث می‌ شود تا شمار نظامیانی که سلاح را به زمین گذاشته و به خانه هایشان باز می‌ گردند افزوده خواهد شد.‎

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ارتش اسرائیل وزارت جنگ خیابان ها تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه رفت

هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه امشب (شنبه شب) وارد نوار غزه شد و با فرماندهان ارشد میدانی موجود در منطقه دیدار و گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت اعلام کرد، هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش اسرائیل برای بررسی اوضاع جنگ وارد نوار غزه شده است.

براساس این گزارش، او در این بازدید با یارون وینکلمن فرمانده منطقه جنوبی و باراک حیرام فرمانده لشکر 99 حاضر در گذرگاه میانی نوار غزه دیدار و گفتگو کرد.

آحارانوت به نقل از هالیوی ادعا کرد، ارتش اسرائیل دو هفته مهمی را از یادواره هولوکاست تا روز تاسیس (رژیم صهیونیستی) پشت سر گذاشته و در این بین تلاش خواهد کرد تا ارتش حداقل تلفات را در عملیات نظامی خود داشته باشد.

این بازدید در حالی صورت می‌گیرد که رسانه‌ها از صبح امروز در رابطه با به دست آمدن پیشرفت قابل توجهی در زمینه توافق مبادله اسرا سخن به میان آورده بودند، این اطلاعات حکایت از آن داشت که حماس در مقابل تعهد آمریکا به پایان جنگ و تبدل شدن آتش بس موقت به دائم، حاضر به پذیرش توافق پیشنهادی مصر در رابطه با مبادله اسرا شده است.

اما ساعاتی بعد از اعلام این خبر رسانه‌های عبری زبان به نقل از یک مسئول عالی‌رتبه اسرائیلی خبر دادند، اسرائیل همچنان بر حمله به رفح پافشاری کرده و چه توافق مبادله انجام شود و چه انجام نشود، این تهاجم صورت خواهد گرفت.

احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیلشلیک 30 موشک حزب‌الله به پایگاه میرون ارتش اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم | تصاویری از حملات هوایی اسرائیل به رفح در جنوب غزه
  • ارتش اسرائیل باید امروز وارد رفح شود
  • اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟
  • هشدارها نسبت به فاجعه پزشکی بی‌سابقه در غزه
  • رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه رفت
  • یک مقام ارشد اطلاعات ارتش تل آویو: نتانیاهو اسیر مواضع افراطی بن گویر و اسموتریچ است
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح
  • فاجعه انسانی در غزه؛ هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند