Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@10:28:05 GMT

زمان ثبت‌نام مرحله دوم وام ضروری

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۲۱۷۴

زمان ثبت‌نام مرحله دوم وام ضروری

به گزارش فارس به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فرد با اعلام این خبر گفت: مرحله دوم ثبت نام وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی از روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه به مدت یک ماه از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام خواهد شد.

وی با بیان این که «مبلغ تسهیلات درمرحله دوم نیز مانند مرحله نخست ۱۰ میلیون تومان خواهد بود»، گفت: بازپرداخت این تسهیلات ۳۶ ماهه و حدود ۳۰۰هزار تومان با نرخ کارمزد سالانه ۴ درصد است که پس از پایان مهلت ثبت نام و انجام فرآیندهای معمول، فقط به حساب افراد مشمول در بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده و از این حساب حقوق بازنشستگی/وظیفه دریافت می‌کنند، واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان

سازمان جهانی بهداشت به تازگی اعلام کرد که در ماه جاری میلادی به ۸۱۲ هزار نفر در افغانستان خدمات بهداشتی و درمانی ضروری ارائه کرده است. 

سازمان جهانی بهداشت با انتشار گزارش ماه جاری میلادی(فروردین-اردیبهشت) بیان کرد: این خدمات در ۹۳۳ مرکز بهداشت مستقر در سراسر افغانستان ارائه شده است.

این گزارش ضمن تاکید بر تعهد این سازمان نسبت به رسیدگی به نابرابری جنسیتی در زمینه ارائه مراقبت های بهداشتی و درمانی، اعلام کرد که ۴۴ درصد این افراد را زنان تشکیل می‌دهند. ۳۳ درصد دیگر را کودکان و سایر افراد آسیب پذیر تشکیل می‌دهند تا این سازمان نسبت به نادیده گرفته نشدن این جمعیت در معرض خطر اطمینان حاصل کند.

بر اساس این گزارش، در این بازه زمانی، عفونت‌های حاد تنفسی، مشکلات گوارشی و سرخک در میان مردم افغانستان بیشتر شایع بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است که ۳۴۱ کادر درمان در یک ماه اخیر در بخش‌های سلامت روان، حمایت روانی-اجتماعی، آموزش، مراقبت و درمان استاندارد خدمت رسانی کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کار درباره بیمه کارگری
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • وحیدی: مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان دو برابر می شود/ ۶۷ هزار فرهنگی در آستانه بازنشستگی
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد