Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر زاده گفت: هیچ رخنه ای بین نیروهای مسلح وجود ندارد و ارتشی و سپاهی در زیر سایه فرماندهی کل قوا نیروای مسلح ماموریت ها و وظایف خود را پیگیری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سرهنگ «سهراب اصغرزاده» عصر امروز (یکشنبه 29 فروردین) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی مراسم رژه موتوری در پادگان ها برگزار شد و به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم رژه را در میادین شهر نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران ادامه داد: یکی از دستاوردهای شهید سپهبد صیادشیرازی وحدت بین سپاه و ارتش بود و همواره عنوان می کرد که بیان کنید ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی هستند.

 

اصغرزاده یادآور شد: با توجه به اینکه ارتش و سپاه نیز نظر فرماندهی کل قوا مدیریت می شود به هیچ عنوان رخنه ای در بین نیروهای مسلح وجود ندارد و هر مجموعه ای در نیروهای مسلح در تلاش است که وظایف خود را پیگیری کند.

 

وی گفت: وظیفه ارتش حفظ حدود و ثغور اراضی است و اگر نیاز باشد سپاه نیز در این امر به ما کمک می کند و همچنین سپاه وظیفه صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را برعهده دارد و در صورت نیاز ارتشیان در کنار سپاه برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی پرتلاش خواهند بود.

 

ارشد نظامی آجاد در استان های گلستان بابیان اینکه وحدت رویه خوبی بین مجموعه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در استان گلستان حاکم است، افزود: از نظر قانونی و وحدت رویه هیچ مشکلی نیروهای مسلح ندارند و این وحدت جز موضوعاتی است که همواره دشمن به آن چشم دوخته است.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران رژه روز ارتش روز ارتش نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «سرگئی لِبِدف» هماهنگ‌کننده عملیات‌های مخفی ارتش روسیه در منطقه نیکولایف اعلام کرد که نیروهای مسلح روسیه بامداد امروز یکشنبه یک کارخانه کشتی‌سازی و هتلِ محل اقامت مزدوران انگلیسی‌زبان ا رتش اوکراین را هدف قرار دادند.

لِبِدف دراین‌باره گفت: ساکنان نیکولایف گزارش دادند که انفجارهایی را در کارخانه۶۱ و مناطق پیرامون آن شنیده‌اند؛ جایی که تفنگداران دریایی ارتش اوکراین در آن ساکن بودند؛ قایق‌های بدون سرنشین نیز در این منطقه مونتاژ می‌شدند.

وی اشاره نکرد که در این حمله موشکی چند نفر از مزدوران ارتش اوکراین کشته شدند.

وزارت دفاع روسیه دیروز شنبه نیز پ در گزارش روزانه خود اعلام کرد که واحدهای بخش غرب نیروهای مسلح روسیه ۹ حمله ارتش اوکراین را دفع کردند. واحدهای یگان جنوب روسیه، دو منطقه جدید در دونتسک را آزاد کردند و موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری در محور غرب، ارتش اوکراین بیش از ۲۵۵ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که واحدهای شرق نیروهای مسلح روسیه، با بهبود موضع نظامی خود در این منطقه دو تانک ارتش اوکراین را نیز منهدم کردند. اوکراین حدود ۸۲۵ نیروی نظامی خود را از دست داد

کد خبر 6090540

دیگر خبرها

  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند